Friday, 11 March 2016

HUKUM JILAT KEMALUAN ISTERI.










3 comments:

Anonymous said...

Jadi kaki kipas Najib kan bagus.
Jilat sampai licin.

Anonymous said...

Jangan marah sama admin.
Saraf otaknya banyak putus.
Darah tinggi menjadi-jadi.

Yang pasti Najib tetap dihatinya.
Satu Malaysia benci Najib.
Admin sanggup jilat-jilat,
kerana Najib dewa yang mulia.

Bodoh Melayu,
kerana Taksub pada Najib.
Yang Cerdik,
Najib sudah kasi lipat.

Anonymous said...

nampak sangat kau orang ni bodoh terlampau.aku tengok dan baca tulisan admin ni.aku nampak dia bukan penyokong membuta tuli macam penyokong madey kerala.addmin hanya membela najib dari serangan rakus puak khawarij madey.satu malaysia benci najib adalah ayat orang yang syok sendiri.tak kan menang orang yang berbekalkan fitnah dan umpatan yang memang Allah tak restui.kau orang taubatlah cepat.dah la pahala habis kau orang sedekah kat najib dan rosmah,dosa pulak kau orang tambah setiap hari.kesian aku tengok manusia yang dah nipis iman ni.