Friday 4 March 2016

KASIH SAYANG SEORANG SUAMI TERHADAP ISTERI YANG SENTIASA DITOHMAH DAN DIFITNAH!!!


Alhamdulillah..Semoga Allah pelihara setiap kebaikan.AMIN..


KASIH SAYANG SEORANG SUAMI KEPADA ISTERINYA YANG DIHINA DAN DIKEJI HANYA BERSANDARKAN FITNAH DAN ADU DOMBA SEMATA-MATA !!!

KEKALKAN NAJIB
SOKONG ZAHID
KEKALKAN UMNO
KEKALKAN KETUANAN MELAYU
MELAYU WAJIB TOLAK DAP!!!

Allah Maha Besar..Semoga Allah melimpahi Rahmatnya keatas PM dan isteri..dan Malaysia tercinta..Aamiin!

Sedih melihat mereka berdua dihina, difitnah, dinista, dan ditohmah sebagainya. Semoga Allah memberi ketabahan dan kesabaran serta keimanan yang kuat. Aminn!

Kasihan kepada DSN Dan isteri yang sering dicaci Dan ditohmah dengan berbagai cerita. DSN terlalu sabar.
Dia adalah pemimpin terhebat sebab boleh menahan kesabaran sebegitu tinggi...hanya orang yang terpilih mempunyai tahap kesabaran yang sebegitu.


Harap-harap dan didoakan agar Hajjah Mama Rosmah berubah selepas ini..Jangan lagi dibiarkan rambut menggerbang..tutuplah aurat..Kesian lah kepada suami..lagipun dah banyak kali ke Mekah ni...

Foto Sabariah Sabar.

Ujian yang datang bertalu-talu adalah contoh yang nyata bahawa Allah menguji manusia yang di kasihiNYA...jangan risau DSN, kita ada di belakang anda...teruskan perjuangan untuk negara dan bangsa.

Allah sentiasa menduga menguji hambanya dengan berbagai ujian..itu tanda sayangnya Allah kepada hamba nya..nk menguji sejauh mana iman seseorang hambanya..

Foto Hussain Melaka.
Melayu janganlah terhasut dek penghasut bangsat...

1 comment:

Anonymous said...

Semoga ia terus diberi ketabahan utk menghadapi tohmahan, fitnah & hinaan dari puak kafirun, munafik & fasik itu. Semoga kita pula tidak menjadi penghubung lidah mereka.

Dan janganlah engkau mengikut apa yang engkau tidak mempunyai pengetahuan mengenainya; sesungguhnya pendengaran dan penglihatan serta hati, semua anggota-anggota itu tetap akan ditanya tentang apa yang dilakukannya. (Al-Israa' : 36)