Sunday 15 November 2015

Wanita Gila Seks, Gesel Punggung Raba Lelaki Dalam Kedai!!!




WASHINGTON.DC: Pihak berkuasa Washington.DC kini giat memburu dua wanita selepas rakaman menunjukkan wanita terbabit melakukan gangguan seksual terhadap seorang lelaki di sebuah kedai serbaneka di sini tersebar beberapa hari lalu.

Menerusi sebuah rakaman yang dirakam oleh kamera litar tertutup (CCTV) di kedai terbabit, dua wanita berkulit hitam itu kelihatan melakukan aksi ghairah terhadap seorang lelaki yang dipercayai pelanggan kedai berkenaan.

Rakaman menunjukkan wanita terbabit cuba menggoda seorang lelaki yang sedang bercakap menerusi telefon dengan bertindak menggesel punggungnya kepada mangsa, sebelum seorang lagi rakan suspek yang memakai baju bewarna merah jambu datang meraba badan lelaki terbabit.

Berdasarkan rakaman itu, mangsa dilihat berkali-kali cuba mengelak, bagaimanapun terus dicabul oleh dua wanita berkenaan.

Memetik laporan nydailynews kelmarin, mangsa dilihat seolah tidak mengenali kedua-dua wanita yang melakukan aksi tidak senonoh itu dalam kejadian pada 7 Oktober lalu.

Kedua-dua suspek berhadapan dengan hukuman melakukan penderaan seksual tahap ketiga termasuk berkelakuan tidak senonoh, mencabul seseorang, mengancam keselamatan diri dan menculik.-pilihan anda-

No comments: