Wednesday 4 November 2015

PENCACAI TUN M HANYA TAHU CAKAP BESAR KAT FB AJE!!!


UGUTAN KE ATAS NAJIB : Admin FB "Saya Sayang Tun Dr Mahathir" Menangis Disiasat Polis!!!


Adam Mukhriz Menangis Ketika Disoal Siasat Pihak Polis!

Seorang penjilat tegar Mahathir, dikatakan menangis ketika dipanggil membantu siasatan polis baru-baru ini berhubung satu status yang dikatakan menghina dan berbaur ugutan.

Lelaki yang dikenali sebagai Adam Mukhriz itu dikatakan ketakutan apabila beberapa laporan polis berhubung status yang dimuatnaiknya itu.

Ekoran laporan polis itu, dia telah dipanggil untuk memberi keterangan bagi membantu siasatan.

Menurut rakannya, pengendali laman Facebook 'Saya Sayang Tun Dr Mahathir' itu turut menghubungi keluarganya di kampung bagi memaklumkan mengenai perkara tersebut.

Dia turut meminta ibunya untuk bersedia dengan segala kemungkinan sekiranya dirinya ditahan pihak polis berhubung kenyataan yang dikeluarkan itu.

Walaupun dia cuba untuk menunjukkan kononnya tindakan itu tidak memberikan kesan, namun pada hakikatnya dia sebenarnya takut.

Persoalannya kalau betul dia tak takut, mengapa status tersebut dipadamkan (delete)?

Mana ayat 'berani kerana benar' yang selalu diretorikkan selama ini?

Paling menarik, menurut rakannya itu, selain menangis dia turut mengadakan beberapa pertemuan bagi membincangkan kemungkinan-kemungkinan yang bakal dihadapinya.

Terdahulu penjilat tegar Mahathir itu dikatakan telah memuatkan sekeping gambar yang menunjukkan Perdana Menteri dipenjara.

Di dalam status tersebeut dia turut menulis 'Jangan Simen Saya, Tak Muat Tong' bagi mewujudkan persepsi kononnya mereka yang menentang Najib akan dibunuh.

Di kalangan Facebooker pro-BN, Adam terkenal dengan sifat 'lembut dan lemah gemalai' atau dalam bahasa kasar dipanggil pondan kerana meminati kaum sejenis.

Namun isu tersebut sengaja tidak dihebahkan kerana ingin menjaga aib keluarganya.

No comments: