Sunday 29 November 2015

Isteri Minta Suami Panjangkan Alat Kelamin !!!


Bagaimana Nak Membesarkan Zakar Anda?


Soalan: Bagaimana cara yang betul untuk membesarkan dan memanjangkan alat kelamin kerana setiap berkaitan badan, isteri saya merasa tidak puas. Dan dia ingin agar saya cuba untuk membesarkan dan memanjangkan alat kelamin saya? 

Jawapan: Yang penting untuk Mr P bukan panjangnya, tapi keras dan tegang ketika tegang. Tisu otot, saraf dan pembuluh darah zakar tidak seperti rangkaian anggota badan yang boleh dilatih di tempat fitness centre agar lebih tampak ‘macho‘. Jadi sebenarnya zakar tidak boleh dibentuk panjang atau besar dari bentuk asalnya.

Zakar yang berukuran kecil tetap boleh melakukan hubungan seksual dengan baik, kerana G-spot, zon yang paling erotik di atas dinding vagina, hanya 3-5 cm dari ‘pintu’ depan vagina.

Yang perlu dilakukan ketika ini adalah memberikan pemahaman pada isteri mengenai keadaan zakar yang tidak mungkin dipanjangkan atau dibesarkan.

Selanjutnya, dengan rasa kasih-sayang lakukan kerja sama yang baik sejak awal foreplay, elakkan rasa tegang, ciptakan bersama suasana santai. 

Secara berperingkat, anda dan isteri akan mampu melakukan hubungan intim yang berkualiti, iaitu boleh menikmati orgasme. Pelajari juga letak zon-zon erotis tubuh sehingga anda dapat merangsang isteri untuk mendapatkan orgasmenya.

Pertama sekali, jangan nak fikir bukan-bukan ye. Ini bukan entri lucah...
Ok, berbalik dengan persoalannya, bagaimana nak membesarkan zakar, atau memanjangkan zakar,..

Sebenarnya kebesaran atau kepanjangan zakar bukanlah perkara yang boleh memuaskan nafsu si isteri. Tapi keras dan tegang. Ketika tegang itu yang paling penting.

Tisu otot, saraf dan pembuluh darah zakar bukanlah seperti rangkaian anggota badan kita, yang boleh di besarkan. Macam lengan, kaki, badan, dan sebagainya. Jadi sebenarnya zakar tidak boleh di panjangkan atau di besarkan dari bentuk asalnya.

Kau orang faham kah?? Aku tak nak cerita panjang-panjang. Karang, ada yang fikir bukan-bukan....

Walau apa pun, semasa lakukan...suami isteri...perlu ada kerjasama, komunikasi antara satu sama itu yang lebih penting. Jangan simpan di dalam hati, takut satu hari nanti...meletup....ada lagi kes curang.

P/s : Semoga ianya menjadi panduan untuk kita semua......