Wednesday, 18 November 2015

IS TIDAK TERLIUR DAN TERUJA DENGAN ISU ALVIN TAN !!!

MEMBUNUH INSAN YANG TAK BERDOSA BUKANLAH AJARAN ISLAM YANG SEBENAR! 

APAKAH PERJUANGAN IS BERLANDASKAN AJARAN ISLAM ATAU HANYA TUNTUTAN NAFSU???

INILAH SI KAFIR HARBI YANG SANGAT BERANI DAN SANGAT MEMUSUHI ISLAM.APAKAH IS TIDAK TERLIUR MENGHAPUSKAN MANUSIA SEPERTI INI YANG MEMANG MENGIKUT HUKUM ISLAM DARAHNYA HALAL UNTUK DITUMPAHKAN???


 Terbaru perbuatannya tunjuk gambar di facebook guna kertas yang dikoyak dari kitab Al-Quran untuk sapu najisnya memang mencabar kesabaran.

Ramai cukup menyinga dengan mamat Alvin Tan yang main dari jauh di Amerika

.
Bayangkan nasibnya kalau berada di Malaysia dan terus menerus buat aksi hina Islam sebegitu.

Alvin kini menetap di California.

Kelmarin pihak Facebook telah bertindak menutup lamannya ekoran aduan orangramai.

Namun dia boleh terus muncul di Facebook mengunakan identiti lain dan sebagainya.

Malah agak sukar untuk sekat sesiapa buka laman blog apa lagi yang dikendali di luar negara.

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi nampaknya cukup sedar kemarahan umat Islam di negara ini pada blogger seks yang lama dulu lari ke Amerika setelah kes mahkamahnya hina bulan Ramadhan.

Selasa,beliau arah Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar untuk guna segala kuasa yang ada untuk mengambil tindakan tegas terhadapnya.

Beliau yang juga Menteri Dalam Negeri berkata, perbuatan individu itu termasuk yang bertindak mengoyak al-Quran dan menggunakan helaiannya untuk mengelap najis adalah satu penghinaan dan tindakan kurang ajar.

"Saya tidak akan kompromi dengan sesiapa saja sama ada yang berada di dalam atau luar negara malah tindakan akan dilakukan.

"Jangan jadikan inovasi dan kebebasan bersuara sebagai medium untuk menghina agama, kita ada pegangan agama dan tatasusila, kita hormati agama dan bangsa lain." katanya.

Beliau menyatakan demikian ketika berucap pada Sambutan Hari Inovasi Kementerian Dalam Negeri di Putrajaya. 

2 comments:

Anonymous said...

aku dah tak yakin dengan amaran demi amaran dari sang menteri amaran , amaran tinggal amaran apabila amaran pun tdk diendahkan dan amaran hanya sebagai satu kegemaran oleh menteri yang gila beri amaran ..

dulu amaran, semalam amaran , esok amaran, tahun depan amaran, satu kitab 500 mukasurat penuh dengan perkataan amaran,

tapi tindakan kosong, habuk pun tarak , kes Namawee ..kes Lagad Datu, kes bakar bendera, kes Alvin lancau , ada mereka diambil tindakan? ada masuk mahkamah ? ada kena penjara? ada kena bunuh kena sembelih macama IS buat?

ni semua hanya retorik, gempak keling ! tujuan untuk mencari populariti dan hayat politik

leman nasir said...

InsyaAllah, samada Alvin Tan diberi petunjuk atau ditimpa kehinaan kelak, hanya Allah yang mengetahui..masa akan menentukannya