Wednesday 17 December 2014

TERSINGKAP SUDAH TAMAN LARANGAN!!!!

sekadar hiasan


ARTIS HOLLYWOOD ANNE HATHAWAY TANPA SELUAR DALAM 

Anne-Hathaway-anne-hathaway-4881196-1280-1024

Film ‘Les Miserables’ membuatkan susuk Anne Hathaway menjadi perbincangan dunia. Setelah melakukan diet ekstrem yang membuat nyawanya hampir melayang, ia memancing sensasi dengan balutan pakaian tanpa seluar dalam. 

Entah sedar atau tidak. Hathaway membiarkan gaun hitam panjang berbelahan tinggi yang membalut tubuhnya tersingkap saat turun dari limousine.


Area genitalnya dengan bulu-bulu yang sudah tercukur rapi begitu jelas terlihat.Hampir semua fotografer dan kameraman yang menyambutnya merakam insiden itu.

INI DIA FOTONYA …..



 
Hathaway agaknya tidak menyedari itu. Artis itu terus tersenyum di hadapan fotografer dan kameraman yang terus membidikkan blitz. Ia melenggang dengan penuh percaya diri di karpet merah. Berpose dengan satu pahanya menyembul di balik belahan gaunnya.


Terlepas insiden memalukan itu, penampilan Hathaway sebenarnya memancing sejumlah pujian. Pilihannya mengenakan pakaian dari bahan kulit  rancangan Tom Ford itu dianggap elegan. Berpadu sepatu seksi gaya bondage style boots dan perhiasan kreatif Fred Leighton.

No comments: