Saturday 20 December 2014

DAPIGS,LGE, SUDAH BUKA RUANG UNTUK ISLAM MALAYSIA BERJIHAD FISABILILLAH!!!





Ini baru memerintah di Pulau Pinang belum lagi Malaysia Melayu dah di buat macam anjing..macam mana nak tawan hati kaum melayu belum apa apa dah tunjuk sifat kebinatangan kau orang!!

Kerajaan negeri Pulau Pinang hari ini memutuskan untuk tidak lagi membenarkan perarakan Maulidur Rasul yang panjang dan memakan masa sebaliknya mahu menggantikannya dengan tazkirah, solat sunat dhuha, selawat dan berzanji. 

Agak menghairankan kerana keputusan ini dibuat pada ketika orang Melayu dan Islam masih lagi dalam keadaan marah dengan keputusan Guan Eng baru-baru ini yang membenarkan orang bukan Islam di negeri ini untuk menggunakan kalimah Allah. 

Apakah yang sedang dilakukan oleh rejim DAPigs? Kenapa Maulidur Rasul je? Bagaimana dengan perarakan Chingay dan perarakan agama lain ???





ISLAM MENGGALAKKAN JEMAAH SILATURAHIM...BERHIMPUN SECARA AMAN SEJAK DULU.HARI KELAHIRAN NABI DISAMBUT DENGAN INSAF DAN SEBAGAI CABANG MENGUKUHKAN RUKUN IMAN. AKTIVITI ORANG ISLAM DI MALAYSIA. MANA SALAHNYA? DAP MENGUJI KESABARAN ORANG ISLAM NAMPAK GAYANYA!!!

Dapig dAh mula tunjuk big boss kat PP tu.Salah melayu PRngok yang bongok dok undi DAP.  


PERARAKAN INI TAK GANGGU LALU LINTAS PULAK???


No comments: