Thursday, 11 December 2014

SEMUA TANGGUNGJAWAB RAKYAT TUGAS BN UNTUK SELESAIKAN!!!




by Morib Cybertrooper Banting

Main korek-korek macam ni memang trend terhangat 
kini dalam kalangan budak sekolah.Dah puas dikorek 
batang pulak dihisapnya.

Malah menjadi ketagihan serta pengaruh yang sangat 
meluas dalam kalangan pelajar Malaysia.

Sistem kafir pendidikan Umno membawa kehancuran 
kepada umat manusia ...kehidupan pelajar menjadi 
zaman edan....

Inilah ekoran jika al-quran tidak menjadi panduan dan 
teks mata pelajaran- Morib Cybertrooper Banting

Dahsyat juga otak macai PR ni! 

Dah jadi pegangan hidup dia orang yang selalu 
meletakkan segala kesalahan kepada kerajaan!!!


Ayuh Islam kita bersatu membanteras gejala 
masalah dan juga jenayah yang berlaku dalam 
Negara Malaysia.Ambil sifat dan sikap kaum 
Bangsa Melayu dan Berugama Islam.Berusaha 
dalam Menegakkan Hukum ALLAH.InSya ALLAH.


Izin dan Kekuasaan ALLAH ketetapan ALLAH.
Hukum nya adalah terbaik di Alam semesta ini!!!



p/s-Kenapa nak salahkan sekolah.Sepatutnya 

keluarga yang bertanggung jawab.Rujuk 
sepotong hadis nabi yang bermaksud lebih 
kurang;


"Manusia itu dilahirkan putih bersih seperti kain 
putih bergantunglah kepada ibubapanya nak 
mencorakkannya samada jadi yahudi atau
pun nasrani...."


Kalau ikut kepala macai PR di atas tu maka 38 

orang mengganyang gadis bawah umur secara 
bergilir dikelantan salah siapa?


Salah Pas la ye?Salah Nik Aziz la ye?Salah Pas 
lah ye sebab bodoh tak reti didik rakyatnya sendiri.


Ini semua salah ajaran si Ketum, Mat syabu, Azmin aiskrim , Stopa 
spender, Badrul amin 3 pagi la ye?



Emak Bapak tak salah lah ye sebab gagal didik anak dengan 
sempurna??? 



Semua salah kerajaan lah ye??? Baik kerajaan 
Umno mahu pun kerajaan Pas lah ye????



Saling tuding jari tak selesai masalah. Sepatutnya 
kita sama-sama cegah benda ni. Jangan tunggu 
Allah turunkan bala baru nak insaf.

Ini contoh satu situasi yang mana kita boleh menyalahkan kerajaan!


Mak macai PR kena korek jubo dia oleh dato 

dia pun salahkan kerajaan! 


Jadi kerajaan ni mesti ambil tahu semua,nak 
berak cirit pun kerajaan kena ambil tahu! 


Dah selesai berak tu basuhlah sendiri,tak kan 
nak suruh kerajaan jugak!


Semua akan di salahkan kepada kerajaan kalau 

tak puas hati! 


Semalam macai berjubo dengan pelacur.Esok 
kena sipilis atau aids pun salah kerajaan jugak 
sebab tak jaga kote macai PR!

3 comments:

Anonymous said...

Kd! Petang ni ko arah ketua polis gi tangkap Pati kat Chow Kit.

Area Klang aku take control...

Ni semua kerja kite control utk pastikan tiada jenayah. Bukan kerja gomen... Bukan menteri atau pegawai kerajaan...

Mcm tu ke????

Kah2x... Bukan salah kerajaan konon...

Kutukan Dewata said...

kerajaan mentadbir,pegawai kerajaan melaksanakan tugas masing-masing!

kalau gagal brmakna pegawai tak laksanakan tugas dengan baik!

berhentilah menyalahkan orang lain! inat kita sempurna sangat ke?

usin melaun said...

anon 11.34,jadi awak setujulah kalau aku kata nik aziz dan pas bersalah kerana membiarkan 38 orang menutuh budak perempuan tu?rekod dunia ni!