Wednesday 18 September 2013

Wanita Derita Lepas Cabut Bulu Kemaluan!!!


ANGKARA CABUTAN TAK TERSANGKA!!! KEJADIAN ASAL TAK USAHLAH DIUBAH NANTI TERUNDANG PADAH!!!!





Seorang wanita terpaksa menanggung kesakitan teruk selepas kemaluannya melecur selepas menjalani proses pembuangan bulu kekal di sebuah pusat kecantikan terkemuka di ibu negara.


Lebih malang, mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Lee, 39, terpaksa menghabiskan kira-kira RM35,000 hingga RM55,000 untuk mengubati kecederaan melecur di bahagian alat sulitnya itu.


Bukan itu sahaja, dia juga mungkin berhadapan dengan risiko mengalami parut kekal walaupun telah menjalani rawatan tersebut.


Mengimbau kembali kejadian tersebut, Lee berkata, dia telah menjalani proses pembuangan bulu kemaluan yang dikenali sebagai Nano Light sejak enam bulan lalu dengan bayaran perkhidmatan sebanyak RM3,500.


“Dalam tempoh enam bulan, tiada sebarang masalah yang berlaku dan segalanya berjalan lancar.


“Kejadian ini hanya berlaku selepas ahli terapi yang selama ini menjalani proses pembuangan bulu untuk saya diganti dengan orang lain,” katanya pada sidang akhbar di Pejabat Biro Pengaduan dan Perkhidmatan Awam MCA, Jalan Ampang di Kuala Lumpur semalam.

5 comments:

Anonymous said...

bukan suka2 Allah swt bg tempat tu berbulu..ada sebabnya...apa yg banganggg sgt ni..kalau x suka cukur saja..skrg sape yg susah...senang cakap xda penyakit pergi cari penyakit..huhuhu

Anonymous said...

ada orang suka bulu,ada orang tak suka bulu.masing-masing berbeza selera.hehehehe!

Anonymous said...

Kalau dia suruh aku cabutkan dah tentu aku tak kenakn apa2 bayaran.Cuma bawa kapur sireh untuk di sapu bahagian yng berbulu untuk memudahkn proses cabut mencabut hehehehe.

Kan dah rugi berpuluh2 ribu!

Anonymous said...

Kd ada lagi tak kerja kosong mencabut bulu ni..saya berminat untuk memohon jawatan. Hehe

Kutukandewata said...

terhibur sangat dengan lawak bro semua.terima kasih.kerja kosong tu banyak,banyak kat asrama pekerja kilang alp indonesia. he he he he!