Tuesday 17 September 2013

KEMASYHURAN TERHORMAT DAN KEMASYHURAN TERLAKNAT!!!

PEMIMPIN PAS MAHU TALKINKAN MAYAT 

CHIN PENG!!!


Seorang jawatankuasa Pemimpin PAS Pusat, 
Dr Dzulkefly Ahmad berkeras mahukan mayat 
ketua pengganas komunis, chin peng yang mati 
di Thailand dibawa balik ke Malaysia.


Menurut beliau, Pemimpin Malaysia perlu 
membawa balik mayat chin peng sebagai 
tanda kemurahan hati sempena Hari Malaysia.



Sambutan Hari Malaysia 16 September 2013 hari ini bukan hanya mengingatkan kita tentang Penubuhan Malaysia hasil Gabungan Sabah, Sarawak Dan Persekutuan Tanah Melayu. Alhamdulillah, pada tarikh ini juga kita telah terselamat daripada satu usaha merampas kuasa oleh Anwar Ibrahim melalui pembelian Ahli Parlimen.

Namun, apa yang menarik perhatian saya hari ini ialah berita berita kematian Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya, Ong Boon Hua atau lebih dikenali sebagai Chin Peng di Bangkok akibat usia tua. Chin Peng mati pada usia 90 tahun.

Sejurus selepas berita ini disebarkan, beberapa orang pemimpin pembangkang berhaluan kiri seperti Hishammuddin Rais, Tian Chua dan Khalid Ismath mula mengeluarkan kenyataan secara terang-terangan bahawa Ching Peng adalah seorang Pejuang.

Kini telah mula juga kempen secara halus untuk mendesak kerajaan membawa pulang mayat atau pun abu Chin Peng ke Malaysia.

Kenyataan yang bertujuan menarik sokongan kaum Cina ini cukup biadap dan langsung tak mengambil kira perasaan ahli keluarga anggota tentera dan polis yang telah terkorban ditangan komunis demi menjaga keamanan negara.



Urip Zainal's photo.

BUDAK SYIAH ALAWIYYIN GILA NI BUAT HAL LAGI UNTUK MENARIK PERHATIAN ATAU PUN CARI PUBLISITI MURAHAN.

KETIKA NAMANYA DAH TENGGELAM TAK DISEBUT LAGI OLEH ORANG RAMAI DIA JADI RESAH GELISAH MELAYAN JIWA KACAUNYA.

KEMATIAN BAPAK KOMUNIS MALAYA MEMBUKA PELUANG DAN KESEMPATAN BAGINYA UNTUK MEMPROMOSIKAN KEMBALI DIRINYA YANG DAH TAK LAKU TU.

KESIAN MACAI PR NI.DAH LAH BODOH,PERASAN LEBIH PULAK TU.DIA MEMANG TAK TAHU YANG RAKYAT MALAYSIA YANG CERDIK NI TERLAMPAU-LAMPAU MENYAMPAH TENGOK MUKANYA YANG TAK TAHU MALU.SERUPALAH DENGAN BOS BESARNYA YANG MEMANG DAH HILANG KEMALUANNYA!!!

CARILAH KEMASYHURAN YANG TERHORMAT BUKAN KEMASYHURAN TERLAKNAT!!!

No comments: