Monday 5 August 2013

TOLONG LAH!!!BANTULAH MENCARI ADIK YANG COMEL INI!!!ADA MAKLUMAT HUBUNGILAH PIHAK POLIS!!!




KEPADA PARA PEMBACA,KALAU TERJUMPA ATAU ADA MAKLUMAT TERKINI TENTANG KEHILANGAN ADIK AISYAH TOLONG LAH LAPORKAN SEGERA KEPADA PIHAK POLIS.

Tolong kembalikan anak comel ini. Bersusah payah ibunya mengandungkan 9 bulan dan bertarung nyawa utk melahirkannya. Dengan mudah penculik ni culik dia? 

Budak ini hilang di Jusco Rawang disyaki diculik oleh lelaki ini... Sesiapa yang ternampak lelaki ini sila hubungi Balai Polis yang berhampiran....





Bantu bersama, mohon keprihatinan kalian yang berdekatan dengan area adik ni hilang.. sila ambil butirannya, jika terserempak sila maklum terus kepada yang berkenaan - kesian bdk ni..tringat dgn adik yg dkasihi nurin jazlin.. moga adik asiyah dalam lindungan dan keselamatan Allah..‪#‎FindAisyah‬

Manusia sanggup lakukan apa sahaja untuk duit zaman sekarang ni hingga anak kecil yang baru nak kenal dunia pun turut menjadi mangsa. Semoga anak ini dapat kembali ke pangkuan ibu-bapanya dengan selamat. Dah la Aidilfitri tinggal beberapa hari sahaja lagi. Ya Allah, selamatkanlah adik ini. Mohon kerjasama rakyat Malaysia untuk sama-sama SHARE hebahan ini dengan hashtag ‪#‎FindAisyah‬. Anda tidak akan rugi apa-apa!!!

 Sesiapa yang ada akses kepada keluarga mangsa. mungkin maklumat ini boleh membantu..:
SHARIZAL BIN YUSOFF
0195245346

SHARIZAL BIN YUSOFF
0174319527

SHARIZAL BIN YUSOFF
0124319527

5037JLN SELASIH 1 TMN SELASIH FASA KULIM KEDAH 09000



SEDIH SUNGGUH HATI AKU INI.MENGAPALAH ADA MANUSIA YANG SANGGUP MEMISAHKAN ANAK DAN IBU DIBULAN YANG MULIA INI.YA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG,HAMBAMU INI MERAYU DAN MEMOHON PADAMU,TOLONGLAH LINDUNGI ADIK AISYAH.YA ALLAH,TOLONGLAH KEMBALIKAN ADIK AISYAH KEPADA IBUNYA.TOLONGLAH YA ALLAH!!!AMIN!!!

#FindAisyah ... jika anda mengenali kenderaan tersebut!

ps: fb ibunya tidak dapat dilihat umum.

Kepada kaum ibu, berhati-hatilah apabila membawa anak-anak ke pusat membeli belah.. Pastikan anda tidak terlepas pandang anak-anak anda. Jangan biarkan anak berjalan dibelakang anda.


2 comments:

Anonymous said...

maaf..betul ker mamat tu suspek penculikan???...adakah kemungkinan mamat tu bapa kepada mangsa? lihat cara suspek mendukung kanak2 tersebut? erat dan tidak melihatkan kanak2 tersebut meronta. lihat maklumat kenderaaan yang dipaparkan? terperinci bagai ibu mangsa tahu detail pasal suspek? adakah edaran ini disahkan oleh pihak polis????....kemungkinan masalah keluarga yang menjadikan kejadian begini berlaku???...mohon kepada mereka yang membaca makluman ini merujuk kepada balai polis berdekatan...

Kutukandewata said...

walau pun mungkin bapa dia,sekurang-kurangnya jangan buat macam tu berunding baik-baik.mungin mereka dah bercerai.atau mungkin si ibu mendapat hak penjagaan.bermacam2 kemungkinan,yang penting aisyah dalam keadaan selamat.