Monday 26 August 2013

Blog OutSyed The Box Menghina PM Tahap Melampau!!!!


TENGOK PADA NAMANYA MACAM AHLUL BAIT AJE.TAPI PERANGAI MACAM PENCACAI ANGKAT TAIK!!!

ATAU MUNGKIN NAMANYA ITU AMBIL SEMPENA LAHIR HARI JUMAAT.MAKA LEKATLAH NAMANYA SYED JUMAAT,BUKAN AHLUT BAIT.

BENCI MACAM MANA PUN KITA PADA PEMIMPIN JANGANLAH SAMPAI MENGHINA BATANG TUBUHNYA.KALAU BENCI PUN APA SALAH NYA BERHUJAH DENGAN FAKTA YANG BENAR.

INGATLAH PESAN ALLAH YANG MELARANG KITA MENGHINA PEMERINTAH KITA KERANA ALLAH AKAN MENGHINA KITA PULA.

NAMA AJE SYED,KONONNYA MULIA SANGAT.TAPI PERANGAI MACAM MUSIBAT!!!

6 comments:

Anonymous said...

KO MARAH KE?

Kutukandewata said...

bukan marah,tapi benci.orang hina nik aziz dulu dengan meletakkan gambar babi sebelah beliau pun aku marah.benci dengan perangai manusia yang rendah akhlak!!!

Anonymous said...

Gua pun rasa marah sebab mak bapak gua takpernah ajar gua menghina org.
Sah ! Mak bapak si syed tu tak pernah ajar anak2 nya erti akhlak.

Anonymous said...

Orang seperti ini akan satu hari nanti melutut kepada mereka yang dihina beliau. Khususnya orang-orang alim yg dipandang rendah dan begitu hina sekali. Kalau masin mulut saya beliau akan merangkak mencari mereka yang dihina utk mencari penawar kelak.

Kutukandewata said...

betul aku setuju.kita mesti hormat pemimpin kita tak kira pemerintah atau pembangkang kerana mereka jadi pemimpin allah yang angkat.

kalau nak tegur pun biarlah tegur perbuatannya bukan batang tubuh peribadinya.pemimpin bukan tak boleh di tegur!!!

Anonymous said...

hahahaha..padan muke ko najib..tulah naik lagi minyak tu..dengar lagi penasihat yg kau anggap pandai tu..menyusahkan rakyat.