Tuesday 13 August 2013

Geli! Lelaki Ini Pekerjaannya Menggentel Puti***ng Susu!



Put*ng susu adalah bahagian paling sensitif pada payuda*ra perempuan yang tidak boleh disentuh oleh laki-laki manapun kecuali suami sendiri. Kalaupun ada laki-laki lain, mungkin dia seorang nipple tweaker profesional. Pekerjaan apa itu?

Nipple tweaker atau boleh diterjemahkan sebagai tukang gentel put*ng susu merupakan sebuah profesion yang sungguh janggal bagi kita. Sesuai namanya, tugasnya adalah melakukan penggentelan atau gaya sentuhan apapun yang boleh membuat put*ng susu mengeras.

Untuk apa dibikin keras? Dalam sesi pemotretan model untuk  laki-laki dewasa, kadang-kadang put*ng susu diharapkan untuk tampak sedikit menonjol di balik busana yang dikenakan agar terkesan menggoda tetapi tidak terlalu kasar kerana masih tertutup pakaian.



Ada beberapa cara yang boleh dilakukan untuk membuat put*ng mengeras, antara lain dengan menempelkan sekantung ais selama beberapa saat. Sayangnya, cara ini kadang-kadang merumitkan para model yang harus memegangi kantung tersebut sambil menahan rasa dingin yang menyengat.

Sebahagian model perempuan juga melakukannya dengan cara meraba put*ng susunya sendiri. Namun seperti halnya masturbasi yang tidak semua orang selesa melakukannya, pekerjaan meraba-raba payudar*a sendiri juga tidak disukai oleh sebahagian model atau artis.

Beberapa model terkenal seperti Jennifer Lopez dan Christina Aguilera khabarnya punya cara lain agar tidak perlu meraba payud*aranya sendiri. Ya,para model seksi ini mempekerjakan seorang asisten penata rias untuk merangkap sebagai nipple tweaker.

Tyron Pecho adalah salah satu contoh seorang nipple tweaker yang bekerja untuk Christina Aguilera. Dilaporkan dari thespeciousreport, Jumat , laki-laki yang juga mengerjakan berbagai tugas perawatan kecantikan untuk sang artis ini mengaku telah bekerja untuk sang artis selama  2 tahun.

No comments: