Thursday 15 August 2013

SEKS SONGSANG MATI PUN SONGSANG!!!!


Kisah 7 Kematian Aneh Akibat Perilaku Seks Songsang!!!




7 Kematian Aneh Akibat Perilaku Seks Songsang – Mati kerana serangan jantung saat berhubungan intim itu sudah biasa, namun bagaimana dengan kes aneh berikut ini yang mengakibatkan 7 orang mati kerana seks songsang??



1. Seorang lelaki mati setelah disodomi oleh seekor kuda.


Di Enumclaw sebuah penternakan kuda di Washington pada julai 2005, Bahagian 'Colon' dan Bahagian bawah organ usus ini robek akibat dari seks liar yang dilakukannya. Mangsa merupakan seorang pelanggan dari Kelub Beastality yang menawarkan lelaki yang ingin berhubungan seks dengan binatang.


2. Pasangan muda mudi meninggal kerana terjatuh dari ketinggian saat sedang bersenggama.


Brent Tyler and Chelsea Tumbleston, keduanya berusia 21 tahun mati setelah jatuh dari ketinggian 50 kaki dari atap sebuah gedung di Columbia, South Carolina. 

seorang saksi menemukan tubuh telanjang mereka berdua di jalanan, dan setelah penyelidikan oleh polis, ditemukan bahwa pakaian mereka tertinggal di atap gedung.. diperkirakan keduanya sedang dalam keadaan “Fly” dan kemudian jatuh..


3. Mati saat sedang bersenggama di rel kereta api.

Kita sering kali mendengar banyak pasangan yang melakukan seks di tempat umum, namun pastilah tidak ada yang melampaui keberanian pasangan Mduduzi Michael Bandezi dan Sibongile Radebe, yang melakukan seks di rel kereta api yang mereka kira tidak terpakai di afrika selatan, dan kemudian mati dilanggar oleh kereta api.. Pemandu kereta api mengatakan telah membunyikan hon namun keduanya tetap sibuk dengan “urusannya”dan uniknya ditemukan bahawa tubuh sang lelaki masih meninggalkan kondom pada penisnya.. Hebat ya.. ini contoh safe sex yang bodoh


4. Mati dilanggar trak ketika asyik melakukan seks di jalan raya akibat alkohol.

Sepasang kekasih di Namibia mati dilanggar oleh trak saat mereka sedang melakukan seks di jalanan, pemandu trak mendakwa bahawa keduanya sedang dalam keadaan mabuk dan melakukan seks di tengah jalan...


5. Mati saat berhubungan intim kerana rangsangan seks yang kuat.

Ini adalah kes yang benar-benar menggemparkan. Seorang lelaki bernama Robert Ashley yang berumur 30 tahun dari Aflao ghana ini mungkin adalah lelaki dengan libido besar.. 

Dia tidak menyedari partner seksnya yang bernama Suametor Denou yang berumur 75 tahun telah mati di saat 'permainan' mereka dan tetap mengenjotnya dengan kuat.. 

Wanita tua ini telah berteriak meminta ashley untuk berhenti namun ashley tetap saja “mengenjotnya” dan akhirnya wanita tua ini pun memukulnya dengan tongkat untuk membuatnya berhenti.. namun ashley semakin kasar dan akhirnya mati si wanita tua itu dengan penuh syahdunya.

6. Kirsten Taylor mati akibat perilaku sex bernama Sado-Masochist.

Kirsten Taylor, seorang wanita berusia 29 tahun asal pensilvania ini menemui ajalnya saat berhubungan seks dengan suaminya yang bernama toby. 

Pasangan ini merupakan pengamal sado masochist. (kegiatan sex dengan kekerasan seperti pemukulan, cota, gigitan dsb) Pada saat kejadian sang suami menyepit isterinya dengan kabel letrik dan kemudian menekan on dan off berkali kali saat melakukan seks .


7. Mati setelah bercinta dengan mayat.

Bagi Jose Agustin Noh bekerja di rumah mayat sungguh memberikannya banyak keuntungan, sebut saja, untuk menikmati fasiliti yang kebanyakan orang normal tidak mungkin terfikir, seperti melakukan seks di ruang mayat.

Namun sayangnya bagi dia dan kekasihnya yang bernama Ana Maria Camara Suarez, hubungan seks mereka di dalam ruangan mayat berakhir dengan tragedi ketika gas karbon monoksida mencabut nyawa mereka di saat mereka sedang tertidur setelah melakukan seks, saat ini terjadi pasangan ini sengaja membiarkan motor ruang menyala untuk mendinginkan ruang.

No comments: