Monday 26 August 2013

BABI TOYOK PELIHARAAN NAZRI TAN SRI AZIZ SEMAKIN MELAMPAU!!!


NAMEWEE BUAT HAL LAGI ! MELAYU KENA KENCING !



Anda baca artike di bawah : 

Beberapa hari lalu Siti menerima beberapa e-mel daripada pembaca yang mendakwa budak Cina, Namawee buat hal lagi. 


Mereka mendakwa Namawee sengaja mencetuskan kemarahan orang Melayu apabila menyelitkan adegan orang Cina (lakonan Namawee) kencing tepi jalan dan terkena sepasang orang Melayu yang menunggang motosikal. 

Semasa adegan ini, menurut pembaca yang menghantar e-mel kepada Siti, seluruh panggung bergegar dengan gelak ketawa. Katanya, memanglah adegan lawak tapi pedihnya sampai ulu hati. Apa lagi majoriti penonton itu bukan Melayu.

Ada orang mempersoalkan kenapa Lembaga Penapis Filem (LPF) tidak memotong adegan itu? Kata mereka adegan itu dianggap menghina orang Melayu dan boleh mencetuskan sentimen perkauman.


Siti harap penonton Melayu menonton dan nilaikan sendiri kalau benar wujud adegan yang didakwa itu. Tapi jangan kecewa kalau selepas ini Namawee terus kebal daripada tindakan undang-undang.

Bayangkan, apa yang tidak dicerca Namawee dalam Youtube terhadap kerajaan dan orang Melayu. Siap meludah lagi bila mempertahankan filem Cina, The New Village yang sekarang digantung sementara dari tayangan.



AKU TAK ADA PELUANG JUMPA CINA GAMPANG NI.KALAU 
LALU DEPAN AKU GERENTI AKU TERAJANG SAMPAI TERPUKANG.NAK HARAPKAN MELAYU YANG BERADA DI SEKITAR CINA GAMPANG NI BERTINDAK,JANGAN HARAPLAH!!!SEBAB MEREKA DAH TAK ADA PERASAAN DAN JATI DIRI.KAKI HISAP SYABU BELAKA MANA ADA PERASAAN SAYANGKAN BANGSA SENDIRI!!!

SEMUA INI ADALAH SALAH KERISMUDDIN DAN NAZRI AZIZ!!!

KERISMUDDIN SEBAGAI MENTERI DALAM NEGERI DULU LANGSUNG TAK BERTINDAK.LANGSUNG TAK MENGAMBIL KIRA HATI DAN PERASAAN ORANG MELAYU KETIKA ITU!

NAZRI AZIZ LAGI TERUK.DIA BOLEH BELA DAN BELAI LAGI BABI TOYOK NI YANG JELAS NAJIS YANG TAK BOLEH DISENTUH.

DITAKDIRKAN AKU JADI PERWAKILAN UMNO,AKU HARAMKAN TANGAN AKU MENGUNDI DUA ORANG MENTERI YANG SEPARUH MASAK NI!!!

No comments: