Wednesday 4 July 2012

Gambar ulamak yang mengeluarkan fatwa sunni Syria halal dibunuh!!!!

Kenalkah anda siapa ini?

 

Lelaki yang berada di dalam gambar ini adalah merupakan salah seorang ulama' Syiah yang telah menghalalkan darah Umat Sunni Syria untuk ditumpahkan.

 Ulama syiah ini, 'Ayatullah' Mesbah Yazdi telah mengeluarkan 'fatwa' bahawa boleh membunuh pelarian-pelarian Syria yang masuk ke Lubnan dan juga negara-negara yang lain. 

Dia menjawab soalan yang ditanyakan kepadanya berkenaan apa yang berlaku di Syria dengan mengatakan bahawa halal untuk membunuh darah Umat Sunni Syria.

Lihat sahajalah 'fatwa' yang jelas menunjukkan bahawa tidak mustahillah kenapa regim Basyar dan sekutunya begitu bersungguh-sungguh untuk membunuh dan menyembelih umat Sunni di Syria.

Semoga Allah memelihara kita daripada fitnah ini dan memberi kemenangan kepada Islam.
dari bloganakseberang 

AKU TAK HERAN LANGSUNG DENGAN MANUSIA SEPERTI GAMBAR DI ATAS KERANA DI MALAYSIA PUN ADA ULAMAK YANG SAMA WAKTU DENGANNYA.


MENGELUARKAN FATWA BERSANDARKAN KEPENTINGAN POLITIK BUKANNYA BERSANDARKAN HADIS DAN ALQUR'AN.


ULAMAK JENIS NI ADALAH ULAMAK JAHAT AKHIR ZAMAN SEPERTI YANG DIJELASKAN OLEH RASULULLAH SAW.


ULAMAK JAHAT YANG AKAN MEMBAWA KEHANCURAN KEPADA SELURUH UMAT ISLAM DI DUNIA  INI.


ULAMAK JAHAT YANG TAKBUR YANG MERASAKAN DIRI NYA SAHAJA YANG HEBAT DAN BETUL.ULAMAK YANG JAHAT YANG BERSULTAN DI MATA BERAJA DI HATI AKIBAT KETAKSUBAN MELAMPAU PENGIKUT-PENGIKUTNYA.


MEREKA SAMA TARAF AJE DENGAN MAHAGURU HARE RAMA HARE KRISHNAN,AYAH PIN DAN ASHAARI AL ARQAM YANG LUPA DIRI BILA DIPUJA-PUJA  TERLAMPAU-LAMPAU OLEH PARA PENGIKUTNYA.


AKHIRNYA DIA ORANG JADI SESAT DARI JALAN  ALLAH!!!!!!






No comments: