Thursday 26 July 2012

Polis Selamatkan Wanita Lemas????

Polis Selamatkan Patung Seks Disangka Wanita Lemas.


Polis di China panik untuk hampir sejam bagi melancarkan operasi untuk menyelamatkan seorang wanita lemas, dan terkejut apabila mendapati mangsa adalah sebenarnya anak patung seks yang dibuang. Kira-kira 1,000 orang berkumpul di tebing sungai di wilayah Shandong menyaksikan kejadian tersebut.

Pekerja perubatan dan anggota bomba bertungkus lumus untuk sampai ke tempat kejadian bagi membantu usaha menyelamatkan setelah mendapat laporan seorang wanita dalam bahaya. Setelah bertungkus lumus akhirnya mereka berjaya untuk mendapatkan mainan getah itu.

Selepas menyedari kesilapan yang memalukan mereka, penyelamat membentangkan anak patung itu kepada orang ramai. Pihak berkuasa telah dipaksa untuk bertindak kerana mainan itu begitu serupa dengan seorang wanita dalam saiz dan rupa.

Wilayah Shandong adalah pusat pembuatan utama untuk permainan seks. Beberapa bulan yang lalu ada dilaporkan bagaimana seorang wartawan muda China telah tersilap mengatakan mainan seks adalah cendawan yang jarang dalam laporan televisyen.

No comments: