Friday 7 November 2014

BANGSA MELAYU KETURUNAN MANASSEH KETURUNAN NABI YUSOF A.S!!!!





Tahukah anda bahawa Yahudi (Zionis) kini sedang giat mengkaji tentang satu bangsa yang hilang?. Mengikut daftar bangsa yang hilang di dalam Kitab Yahudi Kuno, terdapat 12 puak Yahudi di masa lalu :

1. Reuben
2. Simeon
3. Levi
4. Judah
5. Issachar
6. Zebulun
7. Dan
8. Naphtali
9. Gad
10. Asher
11. Joseph
12. Benjamin






Di dalam 12 puak yang hilang ini, hanya keturunan Nabi Yusuf a.s. sahaja yang hilang daripada rekod Yahudi. Keturunan Nabi Yusof a.s menurunkan dua puak yang lain iaitu Manasseh dan Ephraim. 


Mengikut satu kitab Yahudi, satu ‘lost tribe’ Bani Israel (yang mendapat petunjuk ILAHI, iaitu beragama Islam) akan membunuh Yahudi Zionis di Palestin. Di dalam kitab Yahudi kuno yang lain pula, ada mencatatkan golongan Manasseh (anak kepada Nabi Yusuf a.s.) bakal menyembelih Yahudi jahat (Zionis/Yahudi Kabbalah) di Palestin. Setelah Yahudi membuat pencarian, terdapat banyak puak golongan Manasseh di sebelah timur.






Percaya atau tidak, sememangnya bangsa Melayu termasuk diantara senarai bangsa yang hilang tersebut. Menurut suatu kajian, Melayu dipercayai berasal dari keturunan sebelah Nabi Yusuf as, yang telah menurunkan generasi Manasseh.


Kajian projek genome oleh Rabbai Jacobovici telah dilakukan untuk mengesahkan hipothesis Dr.Ralp Olsen berkenaan Israel DNA variant dalam Bangsa Mala (rujuk www.mormonslocation.com). Projek genome itu dijangka lengkap dalam tempoh 5 hingga 10 tahun akan datang khusus untuk lost tribe disebelah South East Asia region.  






4 comments:

Anonymous said...

Orang asia yg perangai macam yahudi adalah bangsa cina bukit tu...

Anonymous said...

yang jahat zionis bukan yahudi!

Anonymous said...

asal keturunan tak perlu diKAYALKAN untuk dibanggakan..

Apakah yg mengaku Yahudi Asia tu boleh tandingi bisnes Cina & Eropah? atau sibuk berderama bodoh mcm TV3

Usin Gampang said...

hadis nabi suruh cari sampai tujuh keturunan demi silaturahim.sebab tu awak nama datuk sendiri pun tak tahu apalagi nama moyang. sebab tu anak awak bertumbuk sesama sedara sebab tak tahu hubungan darah daging! sebab tu melayu sekarang mudah di permainkan oleh bangsa lain sebab tak tahu sejarah sendiri dan sudah hilang jati diri! sbb tu orang macam awak mudah makan tahi cina DAP!