Monday, 10 November 2014

APABILA BUDAK SOTONG MENUNJUKKAN KEBODOHANNYA DENGAN MEMBODOHKAN ORANG LAIN YANG NYATA JAUH LEBIH CERDIK!!!


ANAK DIDIK ANWAR BODOHKAN RAKYAT 
SABAH KERANA DENDAM ANWAR PADA 
SABAH...



Rakyat sabah lagi mau support ke kat mangkuk sotong yang menghina orang Sabah ni???

Baca sendiri dan nilai didikan PR yang kurang ajar tak bertepian...ptuihh!!!


Kenapa Fahmi menghina pelajar Sabah? 

Nampak gayanya orang Sabah dah mula naik angin. Rasa la kau!!!





Benda haram dan halal tak diasingkan??? 
Aku pergi sana beberapa kali ok aje!!!


Jangan nak propaganda sangat la memperlekehkan orang Sabah!!!


Tak da nya macam tu! Banyak tempat makanan halal di sabah tau!!! 


Ramai orng semenanjung di Sabah ni,takda pun kata Susah cari makanan halal.Bodohnya budak fahmi ni datang tempat orang buat kacau!!Haramzadah!!


Ini lah ajaran DSAI untuk memupuk generasi muda menjadi penderhaka pada bangsa sendiri. 






Yang pelik tu  majoriti orang Melayu. Nampak tak yang dasar DSAI itu ialah nak menjahanamkan anak bangsa sendiri sampai sanggup ganggu budak yang sedang belajar di menara gading!!!


Kalau yang ada akal tu pakat guna lah. Sia-sia Allah bagi akal tapi tak reti guna. Pastu jadi pulak kaum nabi Lut!!! 


Adehhh...... kesiannnnnnn......!!!! 


2 comments:

Anonymous said...

woi na geng... marah batol sudah kamu ni... memang bah geng, aku ni pun mandidih sudah darahku.. macam mau tacabut sudah jantungku ini mamikirkan parangai si BAYAU sama kawan2nya ni..
klu ikut kata hatiku ini, sudah mau ku bilang sama AKIku bah. biar si AKI saja yg mangasak si BAYAU dan kawan2nya ni.. barani aku cakap sama kamu samua, satu kali TIUP ja tu... ampai2 samua tu..
BABI batol jua dia orang ni...
garam batol aku bah...

Kutukan Dewata said...

kita satu rumpun bangsa yang beradab! menghina orang tanpa fakta yang kukuh bukan budaya rumpun bangsa kita!budak PR ni namanya aje mahasiswa tapi perangai macam budak tadika!