Monday 27 January 2014

KEPERGIAN YANG DIRATAPI!!!




harun taib pas


Al-Fatihah....dan salam takziah kepada seluruh ahli keluarga atas kehilangan. Pemergian Dato Harun Taib pulang ke Rahmatullah sudah pasti akan mengingatkan kita semua tentang peringatan akhir zaman di mana para alim ulama yang ikhlas menyampaikan agama Allah diangkat satu persatu dan tinggal lah golongan pemuka agama yang akan mengikut telunjuk kafir hingga hari Qiamat.


Pemergian Ketua Dewan Ulamak PAS Pusat,  Dato Harun Taib buat selama-lamanya merupakan satu kehilangan besar dalam arena politik tanah air, khususnya parti PAS. 


Arwah pernah meminta akar umbi mencadangkan usul keluar daripada Pakatan Rakyat pada muktamar PAS kerana tidak mahu melihat parti itu terus mengikut telunjuk DAP dan PKR.-wakjengkol.


Semoga arwah ditempatkan bersama orang-orang beriman. Amin..



p.s-Ada tak manusia yang SUKA dengan berita kepulangan Arwah ke alam sana?

FIRASAT saya KUAT mengatakan ada mereka di luar sana yang sedang berGEMBIRA dengan perkhabaran ini terutamanya MUSUH-musuh Islam seperti pejuang-pejuang extremist Kristian, Pluralisme, Liberalisme, Komunisme dan Syiah......malangnya MAJORITI mereka  itu ada berlingkar dalam parti yang arwah tunjangi.....mungkin ada yang mengatakan.."KURANG SEORANG PENENTANG AGENDA KITA"

Takziah diucapkan kepada keluarga arwah Ust Haron Taib...semoga rohnya dilimpahi rahmat Allah dan ditempatkan bersama para syuhada!!!

Kepada DSD Harun Din, semoga dipanjangkan umur dan kesihatan beliau dipulihkan...insyaAllah!!!

No comments: