Monday 13 August 2012




TUDIAA!! Ustazah Abby yang ketat Sendat dan Melekat!!


Ustazah segera Abby Abadi dikesan bersama dengan puak Pas pada pukul 3 pagi dijalanan sambil berpakaian ketat, sendat dan penat. Walaupun bertudung.

Andaikata kalau artis lain yang berpakaian seperti demikian, maka  dipercayai si Ustazah segera ini akan berceramah di twitter selama 3 hari, 3 malam lamanya.

Tentu juga si pencacai pembangkang akan menuduh artis itu 'bersosial' kerana berpakaian demikian pada pukul 3 pagi. Malah akan ada tuduhan songsang terhadap artis tersebut.

Namun atas kerana orang itu Ustazah segera, maka ia akan diampunkan walaupun berbogel. Itulah Islam ajaran Pas. 

PAS makin mengelirukan umat islam dengan warna warni tindakannya yang semakin menjauhi garis panduan Islam yang syumul.

Wanita yang bermusabaqah Al Qur'an dilarang kerana suaranya adalah aurat.Mengalunkan kalamullah jadi terlarang oleh kekangan aurat.

Tiba-tiba sejak akhir-akhir ini dibenarkan wanita bermusabaqah Al Qur'an.Syukurlah mereka dan sedar kesilapan mereka.

Tetapi kesedaran itu rupa-rupanya hanyalah beragendakan kepentingan politik.

Mereka sebenarnya hanya mahu menghalalkan apa yang mereka haramkan dahulu.Semata-mata hanya mahu mempergunakan artis wanita dungu demi meraih dana untuk PRU 13.

Maka perlulah mengubah hukum bahawa suara wanita bukanlah aurat dan boleh digunakan untuk pungut derma.

Kalau tak ubah hukum tersebut dah tentu nanti mereka tak boleh jawab bila orang mempertikaikan penggunaan artis wanita dipentas ceramah sebab musabaqah al qur'an tak boleh.Suara wanita adalah aurat!!!!

Inilah yang mencemarkan kesucian Islam.Tak layak langsung mereka menggunakan nama islam pada parti mereka kerana langsung tak ada ketakutan kepada Allah dalam mengendalikan kepentingan politik.

Jadi janganlah kita terpedaya dengan penampilan fizikal mereka yang nampak anggun mempamerkan imej keislaman mereka.Padahal keilmuan mereka tak sewajar mana pun.

Kasihan penganut taksub mereka yang jadi pak turut burung belatuk si tukang-tukang.

Tak perlulah kita mengupas isi alqur'an ketika berdepan dengan mereka.Kita hanya perlu menyenaraikan ratusan penyelewengan hukum yang telah mereka lakukan sejak dulu lagi dan minta mereka jawab kerana Allah.

Jika mereka berdusta dan berdolak-dalih maka terjunlah mereka ke neraka!!!!!

Walhalalku, Walharammu..



Ketat, sendat dan padat gambar Abby diatas!! he he..

No comments: