Friday 31 August 2012

PAKAR ORAL SEKS PAS JADI SAKSI HUDUD PUN TAK LAYAK!!!!

Muka tak malu yang tak basuh lepas jilat kelengkang Normah.

 

 


 "MAH! BULU MAH LEKAT KAT RENGKUNG ABANG"BULU APA YA???

"RASA-RASANYA PERNAH KU DENGAR SUARA INI,SUARA SIAPA NI YA???!!!"


Mohammad atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu atau Abang Mat dilaporkan telah menyatakan bahawa Allahyarham Tun Ghafar pasti akan menyertai PAS sekiranya beliau masih hidup sebagaimana yang dilakukan oleh anak lelakinya, Tamrin.


Timbalan Presiden PAS itu di dalam satu ceramah merapunya di Bukit Katil, Melaka, tiba-tiba tunjuk baik dan mengaku ada mengunjungi Allahyarham pejuang UMNO sejati itu di kediamannya ketika sedang sakit tenat.

Mendengar cerita karut Mat Sabu itu, beberapa ahli keluarga Allahyarham Tun Ghafar tampil “membelasah” suami kepada dua Normah itu dan menggesanya supaya meminta maaf di atas keceluparan tersebut.

Datuk Ahmad Hamzah sebagai menantu Allahyarham Tun Ghafar menyifatkan kenyataan Mat Sabu itu sebagai tidak bertanggunjawab dan dilakukan secara semberono tanpa mempunyai asas yang kukuh.

Beliau juga mahu supaya Mat Sabu menarik balik kenyataannya itu memandangkan ia jelas mengguris hati ramai ahli keluarga Allahyarham.

Paling menarik, anak perempuan Allahyarham Tun Ghafar, Datin Zainon Ghafar, mendedahkan bahawaTimbalan Presiden parti yang kononnya memperjuangkan Islam itu telah menipu rakyat di dalam ceramah tersebut.

Menurutnya, Mat Sabu tidak pernah menziarahi atau menjengahkan diri melawat ketika bapanya sedang sakit teruk!



Yang haraminya, Tamrin diam dan biar saja Mat Sabu menipu. Binatang betul si Tamrin. Dengan nafsu Tamrin terkenal macam Mat Sabu, betullah tu.

No comments: