Friday 31 August 2012

SUNGGUH BIADAP,CINA PIJAK KEPALA MELAYU!!!!ORANG MELAYU MALAYSIA DAYUS DAN BACUL!!!

PALING BIADAB ... KEPALA PERDANA MENTERI MELAYU DIPIJAK CINA CHAUVINIST KOMUNIS BABI!!!!!!!!!

 

INI BUKAN PIJAK KEPALA PM NI,INI DAH PIJAK KEPALA MELAYU!!!!!!!.BABI,GAMPANG, PUKIMAK PUNYA CINA!!!!!!

 

salah siapa????salah kerajaan sendiri yang takut bertindak terhadap puak pelampau ini sehingga mereka semakin mengancam hubungan kaum yang sedia terjalin di negara ini.


kalau dari dulu lagi dibendung puak ini maka tidaklah mereka membiak merebak hingga mengancam keselamatan negara.


terus terang aku kata tindakan mereka ini membuatkan aku mula membenci dan berdendam dengan cina.cina kui,  babi,pukimakk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kerana kepentingan politik kabinet kerajaan yang ada pada hari ini menggadai kepentingan negara.kamu diamanahkan menjaga kepentingan negara melebihi kepentingan politik.


inilah akibatnya bila dapat menteri-menteri tolol dan bengong!!! 


nama hishamuddin memang nama yang tak berguna satu sen pun.mereka inilah yang akan menyebabkan peristiwa 13 mei berulang!!!


mana-mana pertubuhan melayu tulen seperti pakeda,perkasa dan jati,inilah masa nya untuk mengambil peluang menyatukan melayu untuk berdepan dengan cina kurang ajar ni.


umno dan pas tak boleh diharapkan lagi.terus terang aku kata kalau kau orang berjaya mengajar cina gampang ni aku akan undi korang kalau bertanding pilihan raya.

pergi mampus umno dan pas yang tak ada batu pelir!!!!!!!!!!
Kaum Cina Chauvinist melakukan penghinaan ke atas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

http://2.bp.blogspot.com/-Puiq9RLwBqI/UD_p0qteLQI/AAAAAAAAdgg/3_20LYJmriI/s1600/COVER%2B0255.jpg
Setinggi ucapan tahniah kepada pihak penganjur Himpunan Demokrasi Ala Yahudi, iaitu yahudi zionis Hishamudin Rais atas keberanian membuktikan pembangkang bakal melahirkan lebih ramai golongan chauvinist dan racist jika diberi mandat untuk mentadbir negara ini.


Potret Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak diambil gambar sebelum acara 'memijak kepala orang Melayu' bermula.


Peserta pertama Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist merasmikan acara 'memijak kepala orang Melayu' yang juga Perdana Menteri Malaysia.



Peserta kedua Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist tampak berpuas hati setelah 'memijak kepala Perdana Menteri Malaysia berbangsa Melayu'. Peserta Cina Chauvinist disebelah gembira dengan apa yang dilakukan oleh rakannya.MELAYU YANG TERSENYUM DISEBELAH CINA PEREMPUAN PUKIMAK TU ADALAH 
MELAYU KAFIR.KALAU JUMPA CINA GAMPANG NI AKU LEMPANG MUKA DIA!!!



Peserta ketiga Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist turut tidak melepaskan peluang 'memijak kepala Perdana Menteri Malaysia berbangsa Melayu'.


Barangkali rakyat perlu ingat kembali apa tujuan diadakan Himpunan Demokrasi yang dianjurkan oleh Hishamudin Rais dan Gabungan Janji ini. 

Apa yang diperkatakan sewaktu sidang media ini berlangsung.


HISHAMUDDIN RAIS YANG KURANG AJAR DAN BIADAP PERLU DI AJAR.PUKIMAK PUNYA MELAYU.


Ini adalah akujanji oleh Gabungan Janji, mewakili 47 badan bukan kerajaan.

1) Tidak akan ada sebarang kain rentang, slogan atau apa sahaja.

2) Menolak sebarang unsur-unsur sabotaj ataupun provokasi yang bertujuan untuk mencemarkan himpunan.

Barangkali Hishamudin Rais dan Gabungan Janji ini boleh menjawab persoalan dan tindakan biadab dan kurang ajar yang dilakukan oleh para peserta Himpunan Demokrasi malam tadi.



alt
PUAK DAJAL SINGAPOREPUNDEK BERJAYA MEREPUBLIKKAN MALAYSIA.


alt


Undang-undang berkaitan Bendera Kebangsaan yang dimiliki Malaysia hanyalah... Seksyen 3 Akta Lambang dan Nama (Mencegah Penggunaan Tidak Wajar) 1963 iaitu "Kesalahan mempamerkan Jalur Gemilang dengan cara yang dianggap menghina boleh dikenakan tindakan iaitu..."Penalty - 5. Any person who contravenes section 3 shall be guilty of an offence and shall be liable on conviction to a fine not exceeding one thousand ringgit."



Tidak akan ada sebarang kain rentang, slogan atau apa sahaja. Kami tidak benarkan.CAKAP AJE LEBIH,MUNAFIK!!!

1 comment:

Anonymous said...

Hidup Orang Cina !!! Hidup Orang Cina !!! Hidup Orang Cina !!! Malaysia kita punya.....pijak lagi kepala orang Melayu. Melayu tak tahu jaga negara, tak tau jaga bangsa Melayu.......ha..ha...tak tau guna kuasa !!!!Ha..ha...melayu mau duit, bagi melayu duit.....lepas ni kita beli kampong orang Melayu, melayu boleh belah.....bagi dia orang jadi kita punya kuli....melayu layak angkat sampah aja.....tak layak jadi ketua....ha...ha...ha.!!!