Wednesday 3 July 2013

SETOKIN ANTI ROGOL!!!


Setokin Anti-Perkosaan Yang'Mengerikan'!!!


Stoking Anti-Perkosaan Ini Bikin Kaki Terlihat 'mengerikan'

Cara ini mungkin adalah cara paling aneh yang boleh dicuba untuk menghindari tatapan atau gangguan lelaki hidung belang dan jahil di jalanan. Namun cara ini juga sangat pintar dan pasti ampuh digunakan untuk menghalau lelaki miang. 

Seperti apa caranya?

Para wanita hanya perlu memakai setokin unik yang akan membuat kaki mereka tampak mengerikan dan jelek. Setokin ini didesign dengan banyak bulu yang membuatnya terlihat seperti bulu kaki. Jadi, ketika memakai setokin ini, kaki wanita akan terlihat memiliki bulu yang sangat lebat.

Stoking Anti-Perkosaan Ini Bikin Kaki Terlihat 'mengerikan'
Hiiiiy... setokin ini bikin kaki terlihat hodoh dan mematikan stim.

"Hilang seksi, setokin penuh rambut yang boleh digunakan untuk menghalau lelaki miang, penting untuk para gadis yang berpergian," ungkap sebuah akaun Twitter @HappyZhangJiang, seperti dipetik oleh Huffington Post (17/06).

Saat ini produk unik ini sangat digemari oleh remaja di China. Sebelumnya, murid di India juga telah membuat pakaian dalam anti-perkosaan. Namun jika difikir-fikir, cara ini tentu lebih mudah dan murah.

Meskipun tak dilengkapi dengan GPS dan teknologi yang boleh mengirim pesanan ketika ada kemungkinan perkosaan, setidak-tidaknya setokin penuh bulu ini akan membuat para lelaki miang illfeel atau hilang ghairah ketika melihat kaki anda. Bagaimana, tertarik untuk memilikinya?

No comments: