Sunday 14 July 2013

SUARAM- SUARA ANAK HARAM!!!KETURUNAN PENDATANG HARAM ZAMAN SILAM!!!

SUARAM  BERBUKA  DENGAN FITNAH!!!

SUARAM pula menghina bulan Ramadhan dengan menganjurkan Majlis Jamuan Berbuka Puasa dan meminta derma untuk menghidupkan isu Scorpene.



Isu scorpene telah pun terdedah sebagai satu rekaan SUARAM dan PR semata-mata.  Ia tidak pernah menjadi ‘kes’ di mahkamah Perancis kerana telah ditolak atas alasan tiada asas, sejak dari awal lagi.  


Pihak Perancis termasuk Kementerian Luar, polis dan juga mahkamah negara tersebut telah membuat kenyataan rasmi menafikan kemasukan Altantuya ke Perancais, mahupun penglibatannya dalam urusniaga Scorpene.


Motif ini turut menepati pendedahan Raja Petra Kamaruddin tentang bagaimana beliau dan beberapa individu lagi diupah untuk mereka cerita mengenai isu yang sama bagi menjatuhkan Dato’ Seri Najib.  


Walaupun PR berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai matlamat ini, rakyat tidak mudah diperdaya dengan cerita rekaan SUARAM dan RPK kerana ia mempunyai terlalu banyak versi dengan butiran yang berubah-ubah.

Apatah lagi ia kisah mereka hanyalah bersandarkan ‘dengar cakap’ serta akuan bersumpah yang boleh ditukar-tukar sesuka hati.   Ini membuktikan semua ‘saksi’ yang disebut tidak punya kredibiliti. 

Oleh itu, bagi SUARAM untuk menampilkan lagi ‘saksi’ dalam Majlis Berbuka Puasa ini merupakan satu usaha terdesak yang paling jelek dan memualkan. 

Jika tiada kes dan saksi yang ada pula telah pun mengaku diupah, maka mana datangnya lagi ‘saksi’ lain?  

Tidak cukupkah SUARAM dikantoikan oleh ‘saksi’ yang dikatakan mereka telah disapina oleh Mahkamah Perancis tetapi beliau kemudiannya tampil menafikan mentah-mentah yang beliau telah disapina oleh mana-mana pihak?


SUARAM mendakwa 
kerajaan tidak memberikan 
penjelasan sebagaimana 
yang dituntut oleh mereka?

• Pembelian kapal selam Scorpene adalah
berkaitan dengan soal strategi keselamatan
dan rahsia negara yang tidak boleh
didedahkan kepada mana-mana pihak.

• Semua negara di dunia menyembunyikan
fakta berkaitan dengan strategi keselamatan
kerana ia boleh meletakkan negara kepada
bahaya sekiranya didedahkan kepada pihak
lain.


No comments: