Friday 26 July 2013

MARKAS IBLIS DI DASAR LAUT!!!



Gua Tengkorak Dasar 

Laut Di Anggap Markas 

Iblis!!!









Ketika sedang menyelam di kawasan 
terpencil, seorang penyelam mennemui 
gua dengan pintu gua menyerupai 
tengkorak.

Lebih seram lagi, di tempat ini sering 
berlaku kematian. Gua yang dianggap 
markas iblis ini terletak di Hodge Close 
Quarry di UK.

Kawasan tempat selaman ini boleh 
diakses melalui terowong sepanjang 25 
meter. Tempat yang sudah terkenal di 
kalangan penyelam ini telah menelan 
banyak korban.

"Gambar ini diambil di Hodge 
Close berhampiran Coniston di 
Lake District. Penyelam tewas di 
terowong bawah lautnya 
dan para pendaki pun 
bernasib sama. Dengan 
memutarnya 90 darjah, 
gua ini akan kelihatan seperti 
tengkorak. Menyeramkan," kata 
jurugambar Peter Bardsley.

Saya menyedari bentuk tengkorak 
ini setelah sampai di rumah, 
lanjutnya seperti dipetik Daily Mail.

"Para pengunjung 
sebaiknya mempertimbangkan 
tahap latihan sebelum 
masuk ke tempat ini. 
Sebanyak tiga penyelam tak 
berpengalaman tewas disini '. 
tertulis di papan peringatan 
laman lokasi gua
 tengkorak ini-dairishare.

No comments: