Friday 12 July 2013

Pelakon Seks Penyokong PR, Alvin & Vivian Menghina Masyarakat Islam!!!

BAK KUT TEH LUCAH HALAL 100 PERSEN  VIVIAN DAN ALVIN PORNO.


.

Biarlah dia orang nak cakap apa. Ini adalah ujian dari Allah dalam bulan ramadhan. Biar Allah yang tentukan nasib mereka. Lebih baik kita  buat benda yang berfaedah seperti mengaji, solat, berzikir dan sebagainya. May Allah safe our soul and guide us throughout Ramadhan.


Apabila agama islam dihina pada bulan ramadhan,di negara islam dan disaat orang-orang muslim menunaikan puasa,ini semua terjadi sebab ada dalam kalangan umat islam sendiri rela menjadi barua dan keldai tunggangan mereka untuk mereka mencapai niat dan matlamat masing-masing tanpa memikirkan sensitiviti agama lain.



Malu aku dengan bangsa melayu@islam yang bersubahat dengan mereka.Mungkin zaman sekarang musuh islam adalah dalam kalangan orang islam sendiri.Hanya Allah yang maha mengetahui.


Jelas dan nyata kalau takde barua masakan dia orang ni berani nak buat macam tu sewenang-wenangnya.


Kasihan PAS dan PKR diperbodohkan aje. Cina naik tocang!!!Sebab Melayu PKR dan PAS memang takut nak nasihatkan sekutu mereka demi undi .Melayu pakatan rakyat senang diperkotak katikkan...



BUAT ALVIN DAN VIVIAN,HENTIKANLAH PROVOKASI KAU ORANG TU.TAK ADA UNTUNGNYA.LEBIH BAIK KAU ORANG PERBANYAKKAN VIDEO LUCAH KAU ORANG DAN JUAL KE LUAR NEGARA.PASTI LAKU DAN KAU ORANG AKAN KAYA RAYA MACAM MARIA OZAWA!!!


No comments: