Monday 1 July 2013

JANGAN TERLAMPAU-LAMPAU KURANG AJAR DAN BIADAP WAHAI CHINA PENDATANG!!!

.


Penyokong DAP hina Sultan Johor lubang P****T !!!!

DULU PENDATANG SEKARANG KURANG AJAR PUNYA BINATANG !!!.
Nampak gayanya menghina Sultan dan institusi kerajaan semakin menjadi trend dikalangan penyokong pembangkang. 

Bermula dari polis sehingga ke Yang Dipertua Agung, semua mereka hina. Salah siapa? SEMUA INI SALAH PEMIMPIN pembangkang yang hanya menfitnah sehingga ‘racun’ tersebut merebak kepada penyokong mereka.

Terbaru seorang penyokong DAP yang juga penyokong Lim Guan Eng mengeluarkan penyataan dalam facebook menghina sultan Johor. Lihatlah sendiri :


sultan
Agaknya masih ramai lagi yang sudah hilang ketakutan dan taat setia kepada Institusi Raja di Malaysia. 

Mereka memerlukan undang undang yang tegas bagi memberi pengajaran yang sewajarnya. tebuk dada tanya selera, inikah cara Pakatan Rakyat mendidik rakyat?-shizone.com.

KOMEN KD:

PENGHINAAN TERHADAP INSTITUSI BERAJA DI MALAYSIA SUDAH SAMPAI KE TAHAP MELAMPAU YANG BOLEH BIKIN MELAYU BANGKIT DAN GUNAKAN PERKAUMAN UNTUK MEEMBENCI DAN SETERUSNYA BERMUSUHAN DENGAN KAUM PENDATANG DARI NEGERI CHINA NI.

CHINA PENDATANG NI SUDAH TAK SEDAR DIRI.BELAS KASIHAN MELAYULAH CHINA PENDATANG NI DAPAT DUDUK DI MALAYSIA.KALAU TIDAK MAMPUSLAH DIA NI MEREMPAT DI NEGARA CHINA.

BANGSA YANG TAK TAHU DI UNTUNG INI BEGITU BERANI BERTINDAK KURANG HAJAR TANPA HORMAT LANGSUNG PERASAAN ORANG MELAYU.

PENDATANG DARI NEGERI CHINA INI JADI BERANI KERANA MEREKA TAHU SETIAP PERLAKUAN MEREKA PASTI ADA PEMBELANYA.

PEMBELANYA SUDAH TENTULAH MELAYU MURTAD DAN ISLAM MUNAFIK YANG ADA DALAM PAKATAN HARAM SEKARANG NI.

MURTAD DAN MUNAFIK NI DUA JENIS KELOMPOK MANUSIA YANG DAH TAK ADA HALA TUJU DALAM HIDUP BERAGAMA.DUNIA SUDAH JADI KEUTAMAAN.BAGI MEREKA TUHAN SUDAH MATI DAN MEREKA MENGAMBIL ALIH PULA TUGAS TUHAN.

KEPADA PENDATANG CHINA YANG TAK TAHU BERTERIMA KASIH INGATLAH.MELAYU TIDAK LANGSUNG TAKUT SAMA LU.INGGERIS GANGGU RAJA MELAYU DAHULU DENGAN BANTUAN CHINABENG SEPET BOLEH MELAYU HALAU,INIKAN PULAK CHINABENG SEPET BAU BABI.

MELAYU SELALU BERTINDAK DI SAAT AKHIR BILA SEDAR DIRI DAH TERSEPIT.JANGAN SAMPAI PERISTIWA YANG PERNAH BERLAKU DI INDONESIA DAHULU BERULANG PULA DI MALAYSIA.

JANGAN SAMPAI KEMALUAN WANITA CHINA DIJOLOK DENGAN PENYAPU DI INDONESIA  DAHULU BERLAKU PULA DI MALAYSIA.

JANGAN TERLAMPAU-LAMPAU KURANG AJAR DAN BIADAP WAHAI CHINA PENDATANG!!!

5 comments:

Anonymous said...

sememangnya cina2 Malaysia ni dah kurang ajar memang pu##MAK.tak sedar diri.....tapai sape pulak yang yang ajar kalau bukan melayu pas dan melayu pkr.

Anonymous said...

Cina memang cilaka.Bangsat,Tapi... Yg ajar cina jadi bangang macan tu siapa???!!!! UMNO LAAAAAAA. Yang bagi muka CINA ambil tanah-tanah orang Melayu tu....PAS kaaaa?????!!Yang bagi tanah kat cina singapore; Hong Kong dan :-)Taiwan di ISKANDAR JOHOR tu PAS kaaaa?????CINA NAIK TOCANG KERANA UMNO.UMNO DAH 50 tahun+++++ biarkan cina membangsatkan orang Melayu.La ni baru nak sedar.....bila.....cina tak sokong MCA dan GERAKAN!!!!"

Kutukandewata said...

cina nak sokong dap itu dia pasal.tak ada kaitan langsung dengan umno.msalahnya sekarang bila cina kurang ajar pas lah yang ke depan membela cina.ini fakta.tengok ajelah isu kalimah allah.

kalau melayu pas dan pkr tunjuk sikap tegas dan tak berkompromi dalam hal-hal yang menyentuh hak melayu,cina tak kan seberani ini.ini tidak,cina kurang ajar,pas sokong dan cakap cina betul.

kalau ye pun dapat dana dari tauke2 dap hasil perniagaan haram,janganlah sampai jual maruah!

anti munafik said...

yang bagi tanah kat cina sampai 999 tahun tu umno ke???porahlah puak pas munafik ni!!!

Anonymous said...

orang *** ni cakap je lebih ! otak takde !!!