Thursday 2 May 2013

MENGINTAI KE DALAM KAMAR PAKATAN PEMBANGKANG.PENUH DENGAN GAMBAR SUNTINGAN!!!!!


[BERGAMBAR] Seluruh Negara Mengharapkan Detik Bersejarah 05.05.13


DARI BLOGKELABGREENBOC



Pakatan tak cukup wang untuk mendirikan khemah, memberi makan free dan elaun untuk datang ke ceramah. Tetapi gambar-gambar seperti inilah, yang memberi kita harapan... INI KALILAH!

RAKYAT : kami bukan nak makan, elaun, dan NAIK bas free, kami mahukan pemimpin yang boleh menyelamat kan rakyat dan Negara....

5 Mei 2013 .... Pakatan Rakyat bakal mencipta sejarah baru di Malaysia, menggantikan Barisan Nasional sebagai kerajaan baru. Itulah harapan rakyat Malaysia.

INI KALILAH, TUKAR!!!!


 










8 comments:
View Comments/Post a Comment

8 COMMENTS:

Anonymous said...
Baru kejap tadi Siti Nurhaliza datang buat show atas pentas BEEND kat Bandar Baru Selayang..nak kata puluhan ribu datang tak la pulak nak kata ribu pun tidak ada la ratus-ratus kot..ramai lagi yg melepak kat kedai mamak dan restoran buat macam takde apa-apa walaupun depa panggil SUPERSTAR...kesian sampai tahap lagu tu nak penuhkan majlis kempen depa..
Anonymous said...
Tahniah Pakatan Rakyat !!!!!!

Cukuplah Syaitan Syaitan Yang Di Kenali merompak rakus harta rakyat 55 tahun sudah.

Tahniah Dato Seri Anwar Ibrahim , kepimpinan matang bijak serta ber karisma jauh lebih baik daripada budak budak toye dalam DUMBNO dan pak lebai kampong dalam semak.

Alhamdullillah !!!!!
Anonymous said...
Harap SPR nampak impian rakyat Malaysia dan tidak mengkhianatinya ..
posmen laut dalam said...
aku harap rakyat yang sama jugak akan turun padang untuk humbankan SPR kalau depa tipu dlm PRU13.
Anonymous said...
Lonjakan Paradigma
Anonymous said...
Jangan terlalu seronok dengan kehadiran ceramah. Ramai yang datang ke Putrajaya, pergi juga ke Bangi. Saya perhatikan puak-puak sebelah sana , orang kampung contohnya, tak peduli pun pergi ceramah. Itu yang banyak kerusi dari yang datang. Tapi masa mengundi, tetap mereka pangkah dacing. Lebih usaha dalam masa kecederaan ini yang diperlukan sambil doa...
Anonymous said...
Tahniah. Ini semua kerja Allah menggerakkan hati kita semua untuk menerima yang benar dan menolak yang batil. Telah sampai waktunya pemerintahan fir'aun, haman dan qarun dibinasakan hingga tinggal debu kerana kezaliman yang telah mereka lakukan pada rakyat Malaysia.....sendiri mau ingat la......
Anonymous said...
Dari kaca mata seorang racist, semua orang di dunia ini adalah racist kecuali dirinya. Dari apa yang rakyat saksikan pada malam ini, rakyat dari berbilang kaum dan agama telah berkumpul dan menuntutkan perubahan.

Mamak Kerala ini masih bersongkol dan berkempen untuk Ibarahim Katak dan Zul Bisul, kedua-duanya yang memang terkenal dengan sikap racist.

Tak perlu Mamak Kerala ini menuding jari kepada LKS, biarkan rakyat menjadi hakim dan biarkan rakyat putuskan siapa racist.

No comments: