Thursday 16 May 2013

SABTU 18 MEI PEMBANGKANG AKAN MELANCARKAN PEPERANGAN TERHADAP SPB YANG DI-PERTUAN AGONG.


PENJARA SEUMUR HIDUP DAN HUKUM GANTUNG MENANTI KAU!!!
Perbuatan aktivis jalanan propembangkang, Hishamuddin Rais menghasut rakyat untuk mengadakan rusuhan jalanan Sabtu ini tidak boleh dibiarkan kerana tindakan itu jelas mencabar keluhuran Perlembagaan serta mengancam keselamatan rakyat dan negara.
 
(DARI SUDUT ISLAM PERUSUH JALANAN YANG MENENTANG KERAJAAN PILIHAN RAKYAT ADALAH ANJING-ANJING NERAKA!!!
 

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali berkata, langkah yang cuba diambil oleh Hishamuddin itu sememangnya amat berbahaya dan pihak polis wajar bertindak segera.
 

Hakikatnya beliau berkata, undang-undang negara telah dipermain-mainkan dan dimomok sesuka hati sehingga ke peringkat mencabar Yang di-Pertuan Agong.
 

1970-AN BOLEH TERLEPAS DARIPADA TINDAKAN UNDANG-UNDANG DENGAN LARI LINTANG-PUKANG KE NEGARA ORANG!!!

"Saya amat kenal Hishamuddin ini. Dia pernah lari ke luar negara semasa kebangkitan pelajar pada tahun 1970 atas isu kemiskinan rakyat Baling, Kedah.
 

"Bertahun lari ke luar negara dan memburukkan nama baik Malaysia di negara yang memberikan suaka politik kepadanya. Dia ini jenis baling batu sembunyi tangan. Kembali ke tanah air dengan selesa tanpa diambil apa-apa tindakan undang-undang," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.
 

Akhbar hari ini menyiarkan berita tentang niat pembangkang untuk mencetuskan huru-hara bagi menggulingkan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang dipilih secara sah oleh rakyat pada 5 Mei lalu dengan bercadang melakukan demonstrasi jalanan Sabtu ini.
 

TIGA EKOR ANAK TUPAI SEJAK DULU SAMPAI SEKARANG TAK PERNAH BERUBAH.LAHIR DIJALANAN PEKAN BALING!!!

2013.MUNGKIN AKAN MENERIMA NASIB MALANG!!!

Malah, mereka secara terbuka mengakui satu-satunya cara menggulingkan kerajaan BN yang diterajui UMNO ialah melalui rusuhan jalanan kerana mustahil pakatan pembangkang dapat merampas Putrajaya melalui peti undi.
 

Hishamuddin ketika menghasut orang ramai berbuat demikian berkata, pembangkang menolak keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 dan adalah satu kebodohan jika penyokong pembangkang berdiam diri tanpa turun ke jalan raya bagi menggulingkan BN.
 
(TINDAKAN INI BERERTI MELANCARKAN PERANG TERHADAP SPB YANG DI-PERTUAN AGONG)
 

Ibrahim berkata, Hishamuddin kembali ke tanah air semasa Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi Timbalan Perdana Menteri.


"Sebenarnya tindakan Hishamuddin menghasut rakyat dengan cara mencabar undang-undang akan memberikan kesan negatif yang mana rakyat tidak akan menghormati undang-undang," ujarnya.

Oleh itu beliau berkata, Ketua Polis Negara dan Pengarah Keselamatan dan Ketenteraman Awam di peringkat ini wajar bertindak tegas dengan segera.

"Cegah sebelum keadaan lebih buruk dan tidak terkawal. Jangan disebabkan nila setitik, rosak seluruh negara.

"Jenis manusia tidak tahu bersyukur dan tidak hormat undang-undang negara wajar diajar secukupnya," katanya.

4 comments:

Anonymous said...

KALAU BERANI SI JANGGUT BEDEBAH NIE BUATLAH.....NAK TAU JANGGUT HITAMNYA BERUBAH MENJADI PUTIH UBAN .... BUATLAH PADA 18HB INI.......

DATO KDN & DATO KPN DAH SIAPKAN PASUKAN YANG AKAN MENYAMBUT MEREKA SEMUA.........

TERKAM JANGAN MENGAUM PDRM....

Kutukandewata said...

harap-harap begitulah.kita berdoa malaysia selamat dari huru hara.

Anonymous said...

Minta sangat pihak Berkuasa ambil tindakan tegas menangkap petualang2 ini dan charge bawah akta hasutan. Orang ni dah terang-terang mengeluarkan kenyataan menghasut. Cegah sebelum parah. Jangan biarkan rakyat majoriti tidak percayakan terhadap Kerajaan yang baru dipilih

Anonymous said...

Hoi janggut, tak sudah- sudah demontrasi jalanraya,yang kau faham-faham kenapa? Pemilihan pemimpin adalah melalui pilihanraya, kau belajar kat mana ada pilihanraya atas jalanraya? Bongok