Tuesday 14 May 2013

DS NAJIB,ZAMAN TAKUTKAN CINA SUDAH BERAKHIR!!!BIARKAN MEREKA MENYALAK!!!BELALAH NASIB MELAYU,INDIA DAN BUMIPUTERA SABAH SARAWAK!!!


PM YANG DIKASIHI!!!
Buat pm kita, dah terang lagi bersuluh, BN di landa badai tsunami paling dashyat dalam mana-mana pru, harap ds najib sedar dan fikir satu perkara,

Jadilah PM yang tegas, berani, garang, tunjuk ego sikit dengan pembangkang, jangan bagi muka sikit pun dengan pembangkang, biarlah apa nak jadi pun, kena ingat kalau jadi DS Najib yang lembut,yang teruja ambil hati orang cina macam sebelum pru13 ni, percayalah BN akan tengGelam ke dasar lautan PRU 14 nanti.

 Jaga negeri dan kawasan yang dimenangi BN, buat perubahan di kawasan itu, tunjuk sikit kat sempudal pembangkang, ego sangat, mesti mereka akan jadi jeles melantun-lantun.. peluang kerja banyak, malah rekod di negeri bn lagi bagus dari negeri pr, kita buktikan.

Selangor, hal air, kita tengok macamana kerajaan selangor yang berlagak setan tu handlekan masalah air? Jangan bagi muka sikit pun mereka yang bongkak ini, biar sok dah tak de air, biar rakyat mengamuk. (air keruh manjang pui)

Bantu usahawan bumiputra, bantu bumiputra yang membantu kemenangan bn, jangan lupakan diaorang, termasuk aku, hehe.. biar kiasu terlopong, tak dapat projek kerajaan pusat, biarkan dia orang, perbanyakkan lagi kedai 1 malaysia, buat pasar bergerak, bagi peluang orang melayu menjadi penternak-penternak dan mengkontrol sumber bahan mentah makanan dan lain-lain.

 Jangan lembut sangat dengan srjk cina, sekolah vernakular ni pun bercanggah dengan perlembagaan,cuma atas dasar perkongsian kuasa aje kerajaan benarkannya beroperasi.Di singapura pun tak ada sekolah vernakular.Sekolah vernakular ni lah yang jadi sarang tempat bercambahnya sikap perkauman yang tebal. Buat je sekolah 1 malaysia, dan kalau boleh akhbar-akhbar cina yang terlampau nampak penghasut, tarik balik lesen, kalau boleh gak buat dwi bahasa, biar orang melayu faham apa dia orang tulis, ada berani? Berani je lah. Biarkan apa orang nak kata!! Dah banyak sangat bagi muka. udah-udahlah ye.BERKOKOK MENYALAK PUN PUAK NI MEREKA TETAP BANYAK ITU AJE KERUSI.

 Tolong juga orang india, bantu mereka seadanya, sebab mereka juga banyak membantu dalam kemenangan bn, biarlah orang nak cakap apa, bumiputra sabah dan sarawak pun harap bangunkan kaw-kaw di sana, tingkat ekonomi di sana. Buat rumah mampu milik, bina infrastruktur terbaik untuk mereka, mereka juga banyak membantu dalam kemenangan BN, salute!

 Buat penyiasatan tentang warganegara china, ic baru haruslah warga malaysia tukar kepada yang terbaru, masa pru14 sok siapa pakai ic lama rijek takleh mengundi, dan buat je biometrik, peduli apa dengan pembangkang, diaorang nak menyalak ke apa ke, lantak lah, biometrik lagi ok apa, scan cap jari, telus, rasanya mau bergetar dap beb! masa tu lagi kita tau siapa pengundi hantu.

 Dan paling penting, MENTERI KDN, KENALAH TEGAS, TAK PERLULAH YANG JENIS BAGI AMARAN, AMARAN, tu pasal dia orang jadi bangsat berani langgar apa saja, perhimpunan apa-apa yang menjurus kepada memudaratkan negara, kasi tangkap kepala dia, mana boleh, apa diaorang ingat negara ni tak de undang-undang ke. BILA TEGAS, MEREKA AKAN FIKIR 18 KALI KALAU NAK BUAT ONAR!!
DIA ORANG BOLEH BUAT,KITA PUN BOLEH BUAT.
TANPA KERUSI CINA PUN KITA MASIH BOLEH MEMERINTAH.JADI TAKUT APA PADA CINA????
 KALAU DS NAJIB BUAT SEPERTI YANG DICADANGKAN INI NESCAYA ORANG MELAYU,INDIA,DAN BUMIPUTERA SABAH DAN SARAWAK AKAN BERTAMBAH SOKONGAN NYA KEPADA BN.AKAN BERTAMBAHLAH KERUSI MELAYU/BUMIPUTERA KEPADA BN!!!
 
 
Jadi walaupun tulisan saya tak delah pro macam wartawan, sebenarnya banyak nak cakap dan memberi idea, harap DS Najib buatlah yang terbaik, saya sebagai cybertrooper bn, akan tetap di belakang bn dalam mempertahankan dan memenangkan barisan nasiaonal...(kongsi dengan headbomb)

BERSATU KITA TEGUH, BERCERAI KITA ROBOH..

3 comments:

Anonymous said...

KALAU BOLIH KITA KEBELAKANG IAITU ERA SEBELUM MERDEKA,JANGANLAH BAGI KERAKYATAN KEPADA MEREKA HANYA SATELAH MEREKA HIDUP DIBUMI INI SELAMA 200 KETURUNAN.

shokri65 said...

Salam perjuangan KD....Entri bro kalini agak menyengat...sebetulnya apa yg bro lontarkan semuanya betul & tepat sekali untuk tatapan dan sisipan kedalam hati bagi setiap yg bernama melayu islam bermuhasabah dan berfikir sedalamnya....lebih mengujakan saranan bro kepada DS PM yang kita sanjungi agak jelas untuk diambil cakna...Selepas ini kita nak saksikan bersama sama apakah yg akan dihidangkan kepada kita semua selepas segala yg terjadi pada PRU 13 ni yg jelas menunjukkan wajah2 sebenar siapa saudara, sahabat, rakan maupun wajah pengkianat sebenarnya.
Bolehlah dikatakan dengan jelas bahawa pengajaran sebenar dari PRU 13 ini merupakan pertembungan sebenar politik bangsa cina dengan melayu sebetulnya dimana terang2 cina bersatu untuk mengenakan melayu yang telah terpecah kepada tiga (3)...sebab yg dikatakan begitu...melayu sedia maklum ada dipihak UMNO, PAS & PKR...manakala cina GERAKAN, MCA duduk di 1 pihak saja iaitu DAP... pimai pimai pimai duk pada parti cina juga kan akhirnya...tiada rugi langsung pada mereka...tapi melayu pulak berpatah arang berkerat rotan sesama sendiri...mujur ada juga lain2 bumiputra dan kaum India yang bersama2 menokok tambah dalam pecahan melayu yg bernama UMNO keramat ini...syukur...jika tidak maka hanyutlah kita semua ketiga2 puak melayu ni...jadi tolonglah teruskan segala usaha untuk menyedarkan ketiga2 puak kita ini yangmana sebetulnya tak jauh dah kita semua ni nak terjunam ke gaung jika masih tak sedarkan diri lagi...doa hamba agar bro KD & semua blogger2 sealiran teruskanlah usaha murni bro sekelian demi Agama, Bangsa & Kedaulatan tanah air tercinta ini...Wassalam..Hidup Islam..Hidup Melayu..Hidup Duli Tuanku..Undi Barisan Aman Hidup (UBAH)

Kutukandewata said...

saudara shokri65,
kata2 saudara menaikkan bulu roma.ini membuatkan saya terus bersemangat membela bangsa kita yang cuba diperkotak-katik oleh bangsa penumpang.marilah kita sama-sama berjuang membela bangsa kita!terima kasih saudara!