Wednesday 29 May 2013

WALAU TINGGI KEDUDUKAN PUN MASIH MELAYU HAPRAK!!!MELAYU BANGSAT!!!

 

MENTERI TAK NAK KOMEN KE CINA BOIKOT PRODUK MELAYU?? #BBC.

 
BILA orang Melayu mendesak di laman-laman sosial media supaya memboikot barangan Cina maka berbondong-bondonglah Melayu yang tidak sedar diri tampil untuk menjadi hero silap mata. 
 
Hinggakan ada yang menghina dan mengutuk tindakan bangsanya sendiri dengan memboikot barangan Cina boleh menyebabkan EKONOMI NEGARA BANKRAP!!

Tetapi apabila ada sebahagian bangsa CELENG ni mengwar-warkan kempen boikot mereka tiada seorang pun orang BESAR Melayu yang berkata apa-apa. 
 
Malah yang menjadi kemusykilan apabila MENTERI KPDNKK yang sebelum ini begitu lantang mengatakan Melayu tidak wajar memboikot barangan CELENG kerana dikatakan negara bakal bankrap tidak pula berani bersuara apabila bangsa CELENG ini sendiri melancarkan kempen boikot mereka. Kenapa senyap???

Adakah apabila kita menegakkan prinsip kita dan hak kita, kita dikatakan RASIS?? Mana pertimbangan Menteri yang konon Melayu tetapi tidak pernah mempertahankan hak Melayu?? Kenapa takut dengan bangsa CELENG ni? Ada SHARE besar ke???

1 comment:

Jane Duncan said...

Kerana ramai tidak tahu maksud pengorbanan sebenar! Mungkin dapat kedudukan dengan cara ????? maka tak mampu nak merasa susah sedikit! Dalam jiwa cinta sebenarnya pada kemewahan semata!