Friday 31 May 2013

AHLI POLITIK WANITA PALING CANTIK DI DUNIA.


Tove Lill, ahli politik yang paling cantik di dunia.


Tove Lill adalah salah seorang finalis Miss Norway 2007 dan memenangi acara kemuncak itu. Selepas itu, beliau telah mengembara di seluruh dunia sebagai Miss Norway dalam pertandingan kecantikan antarabangsa seperti Miss Tourism Queen International, Miss Keamanan Antarabangsa, Kesatuan ratu Kecantikan, Miss Globe Antarabangsa dan Miss Pearl. 

Beliau memulakan pekerjaan model pertamanya pada usia 19 hanya untuk bersenang-senang, melakukan video muzik dengan band rapper Norway. Beliau menyedari model adalah apa yang dia mahu lakukan, dan dia menghantar gambar untuk jurugambar, dan beberapa minggu kemudian dia di sampul salah satu majalah terbesar Norway.

Agensi model terkenal melihat gambar Tove Lill, dan mahu membawa beliau ke Los Angeles untuk bekerja. Mereka memulakan sebuah rancangan realiti yang dipanggil Glamour of Sweden dengan 5 model lain, di mana mereka telah bersaing dengan Gadis Playboy - Next Door.

Di Amerika Syarikat, Hugh Hefner melihat keindahan Norway, dan selepas Tove Lill kembali ke Norway, beliau dipanggil dan menjemput beliau kepada Mansion Playboy. Tove Lill tinggal untuk sementara waktu, dan Hefner mahu Tove Lill untuk menjadi teman wanitanya. 


Selain menjadi model, Tove Lill juga seorang ahli politik. Beliau adalah pemimpin Pertubuhan Belia Norway parti politik Parti Kemajuan  Belia.

No comments: