Monday 13 May 2013

GURU KENCING BERLARI TERKANGKANG-KANGKANG!!!


GEMPAR... GURU PENOLONG KANAN AJAR MURID SEKOLAH JADI BIADAP !!!KURANG AJAR BETUL !!!



Ini memang dah melampau, pendedahan ini 
memang memalukan seluruh intsitusi guru 
malaysia. Semakin di biarkan semakin 
menjadi-jadi perangai puak pakatan haram ni. 
Terbaru adalah luahan dari seorang bapa 
mengenai sikap guru di sekolah anaknya belajar. 
Kerajaan sepatutnya mengambil tindakan 
yang tegas terhadap guru ini. Apa-apa pun kau 
orang baca tentang luahan dari seorang bapa 
di bawah...



Guru Penolong Kanan Seksyen 19 Shah Alam,



Salam tuan,

Hari ini ada seorang Penolong Kanan sekolah 
anak saya cakap pasal politik dalam kelas anak 
saya. Siapa yg sokong BN berdiri atas kerusi. 


Anak saya dan 17 orang lagi murid pun berdiri 
kerusi dan disoal kenapa pilih BN. Anak saya 
jawab sebab Dato Nawawi dan cikgu tersebut 
mencebik dan suruh duduk.


Cikgu tersebut juga menulis di papan hitam 
berkenaan manifesto BN dan PR. Beliau 
mengatakan PR bijak dan BN bodoh. Esok saya 
nak jumpa Pegawai Pelajaran Daerah dan adukan 
perkara ini. 


Cikgu tersebut kurang ajar. Ini berlaku di 
Sekolah Rendah Kebangsaan Seksyen 19, 
Shah Alam. Nama guru Shamsuddin bin Majid, 
guru Ko-Kurikulum (koko).-anakjatimalaya..

1 comment:

Anonymous said...

More Help high end replica bags look at this web-site replica gucci Check Out Your URL replica bags online