Friday 15 November 2013

KALAU CINA BOLEH AJE!!! KALAU MELAYU DIALAH PALING BISING!!!NAK BUAT GUANE,MEMANG DIA NI BUKAN MELAYU PUN!!!!



Kenapa Anwar Benci Sangat Dengan Syed Mokhtar???


Anwar mendakwa, Syed Mokhtar seorang yang tamak sebaik sahaja kerajaan memanjangkan mandat Bernas merangkumi pengurusan bekalan beras negara dan monopoli pengimportan beras dari 11 Januari 2011 hingga 10 Januari 2021.

Anwar kemudian mengecam Syed Mokhtar sebagai seorang "oportunis" kerana langkah pengambilalihan tersebut bertujuan menguntungkan dirinya sahaja.

"Kami kecam pengambilalihan baru-baru ini yang bersifat oportunis oleh Syed Mokhtar sebagai satu langkah mengambil alih sepenuhnya Bernas pada ketika monopoli Bernas ke atas pengimportan beras dilanjutkan hingga 2021 kerana tindakan ini akan menguntungkan satu individu tertentu, iaitu Syed Mokhtar sendiri,” katanya.

Tahukah bahawa orang yang dibenci Anwar telah membina sebuah masjid yang indah untuk umat Islam di Alor Star, mempunyai yayasan Al-Bukhary yang memberi voucer tuisyen kepada semua sekolah untuk dinikmati oleh pelajar-pelajar bumiputera.

Kini sedang memberi biasiswa kepada pelajar-pelajar bumiputera yang tercicir untuk terus belajar di Universiti Antarabangsa Al-Bukhary-Blogpengundisetiasungairapat.


No comments: