Monday 18 November 2013

HUDUD BOLEH DILAKSANA DI KELANTAN!!!JANGAN BERI BANYAK ALASAN PULOK!!!






Mengakupun!!!. Bertahun mereka memfitnah 

umno. 


Fitnah Tun Mahathir sebagai penghalangnya.

Kebenaran terserlah jua..

Macai PAS boleh fikir ke?

Tak confiden aku..

Guling guling saja reti.



Jabatan Kehakiman bersedia nak laksanakan hudud.





ku seru mantera pusakaku,mantera semerah padi.


PAS pulak banyak alasan,banyak pulak songelnya!!! 

Foto Irman Dazli.



PAS banyak pulak berdalih dan bertepis-tepis 
dengan pelbagai alasannya!!
Foto Lily Liana.




APA YANG PASTI DAN APA YANG TELAH TERJADI SELAMA INI PAS HANYA MENGGUNAKAN ISU HUDUD SETIAP KALI PILIHAN RAYA SEBAGAI SENJATA MERAIH UNDI.

Undang-undang jenayah ini ada 3 bahagian dan ada syarat-syaratnya. 

1. Hudud. 2 Qisas 3. Takzir... jika hudud tak dapat dijalankan kerana tidak dapat memenuhi syarat.. hukum qisas dilaksanakan.. begitu juga jika hukum qisas ..tak dapat memenuhi syarat.. maka hukum takzir dilaksanakan. Jangan war-war hukum Islam hudud.. hudud merupakan sebahagian dari perundangan jenayah dalam Islam.
Hj Hadi dah kata hudud tu cuma 0.001 % DARIPADA hukum Islam.

Kita semua tahu akan point Tun M, ianya akan kelihatan tak adil jika ada dua undang-undang dan hukuman yang berbeza bagi kesalahan yang sama hanya kerana pelaku jenayah berbeza agama. 



Tapi kita mesti lihat point puak Pas pulak! Puak Pas kata hukum hudud ni wajib bagi orang islam,Mengapa kita orang islam perlu peduli pasai orang kafir! Jadi apa yang perlu kita buat sekarang ialah kita mesti sokong puak Pas untuk mereka buat hudud Pas mereka yang hanya merangkumi orang islam.


Nanti apabila orang islam merasakan hukuman hudud Pas ini tak adil seperti yang dibimbangi oleh Tun M tentang kewujudan dua hukum yang berbeza ni, kita 
buat revolusi dan paksa orang bukan islam terima juga hukuman hudud! Orang bukan islam pun tak boleh membantah sebab kita dah potong pun tangan pencuri islam, Jadi pada masa tu  orang bukan islam pun dah sedar akan kebaikan hukum hudud, dan menyetujui untuk hukum dilaksanakan kepada semua rakyat malaysia. 

Hudud mestilah berasaskan keadilan.. Terlaksana kepada semua. Islam. Kristian.. Yahudi..asalkan penduduk disebuah negeri itu.

Hudud pas kelantan adalah untuk orang islam saja dan bukan islam terkecuali. 

Adilkah hudud pAS. Orang islam mencuri potong tangan dan bukan islam 6 bulan penjara. Itu sudah jauh terpesong dari hudud yg sebenar...


Apa pun kita akan sokong. Laksanakan.. Itu wajib..



Taknak alasan lagi. Dah green light... meh buat.

No comments: