Sunday 3 November 2013

ANTARA KEFAHAMAN DAN KECELARUAN PERLUKAN PEMULIHAN!!!


Wan Solehah Al-Halbani

Wan Solehah Al-Halbani.


1. Lihatlah puak anti-Hadis menghina kaabah dan ibadat haji kita di dalam FB di sini dgn mengatakan bahawa kaabah kita adalah kiub batu yg disembah oleh umat Islam sekelian sama seperti mana Berhala yg disembah oleh puak Hindu. Ini adalah kata-kata yg kafir dan amat biadap terhadap Allah dan Rasul-Nya.

2. Di Malaysia, kita boleh hina Allah dan Rasul-Nya secara terang-terangan dan terbuka seperti mana yg kini sedang dilakukan oleh puak anti-Hadis yg menghina ibadat haji dan menghina kaabah. Gerenti kita akan selamat.

3. Tetapi jangan pula kita sentuh walaupun sedikit mengenai kedudukan ketua-ketua agama kita. Gerenti kita akan kena bala. Padahal mereka selesa saja membiarkan agama kita dicerca dan dihina secara terbuka dan terang-terangan.

4. Mengikut hukum Islam, menghina Allah dan Rasul-Nya adalah dibunoh. Kaab bin Asyraf dibunoh kerana menghina Rasulullah saw.

5. Bolehkah kita bunoh puak anti-Hadis ini kerana mereka menghina Allah dan Rasul-Nya, dan bolehkah kita bunoh para penguasa kita kerana mereka selesa saja membiarkan Allah dan Rasul-Nya dihina oleh puak anti-Hadis ini?

6. Bila mereka bebas dan sewenang-wenang saja utk menghina kaabah dan ibadat haji, lama kelamaan akan wujud golongan umat Islam kita yg secara ramai-ramai akan terikut-ikut untuk turut sama menghina kaabah dan ibadat haji kita. Gejala ini adalah amat membantu dalam membawa generasi kita yg akan datang kpd murtad.

7. Mungkin ini yg dikehendaki oleh kerajaan boneka Yahudi kita ini dan mungkin ini juga yg dikehendaki ketua-ketua agama kita yg jahil dan bodoh ini. Mereka saja yg boleh memberi jawapannya.

8. Apakah kita sekadar berdiam diri sahaja dan membiarkan ibadat haji dan kaabah kita sewenang-wenang saja dihina oleh puak kafir anti-Hadis ini di dalam FB di sini ?

No comments: