Saturday 1 September 2012

HAJI HADI KAKI GORENG PUTAR BELIT!!!

Hudud Hanya 0.0001% - Demokrasi Hadi @ hamPAS!



Hadi terus menggoreng gitar caboknya..! Hadi tahu bahawa pengikut totok PAS semakin resah dengan bangkangan demi bangkangan yang dihidupkan oleh sekutu iblisnya DAPig! 
Namun kehendak mahu berkuasa lebih diutamakan dari hukum agama hingga menyebabkan Hadi terpaksa bermain lidah untuk terus memutar fakta...itu memang kerja PAS la!!!
Cuba tengok kenyataan Hadi bila dia berkuasa di Terengganu dulu..itu sebab dicampak rakyat Terengganu selepas sepenggal bermaharajalela sebagai MB disana..!

PAS telah mempersendakan hudud Allah. Buktinya setelah Hadi Awang menjadi Menteri Besar Terengganu, beliau berkata “Perlaksanaan hukum hudud melalui proses panjang”. 
Apakah ertinya proses panjang sedangkan hudud PAS diluluskan dalam Dewan Undangan Negeri Kelantan pada 3 November 1993, dengan nama Enakmen Kanun Jenayah Syariah II 1993. Mengapakah tidak memilih jalan pendek dengan menggunakan hudud PAS Kelantan, sedangkan larangan terhadap qariah menyertai tilawah mengikut keputusan Kelantan?
Haji Hadi juga berkata :” Hudud adalah satu aspek daripada 0.001% daripada hukum Islam”. Ini bermakna apabila memerintah sendiri hudud yang dibesarkan selama ini diperkecilkan sehingga 1/10,000. (Utusan Malaysia 7 Mac 2000).

Sekarang hak yang 0.001% tu la yang dicanang dan dijaja-jajakan!!!!
Apa yang menghairankan penggubalan Hudud Kelantan dahulu di pengerusikan oleh Haji Hadi sendiri.

1 comment:

Anonymous said...


Gambar macam ni bagus sebagai selingan setelah letih baca macam-macam cerita orang politik nih.....