Wednesday 19 September 2012

NAK HERAN APA DAP HINA ISLAM???PAS PUN LAGI TERUK HINA ISLAM!!!

HOT : NGEH KOO HAM HINA ISLAM? BUANG MASA DAN TENAGA PERTAHANKAN ISLAM?? 

(dari blog empayarpemuda)


Inilah pemimpin DAP...BIADAP dan KURANG AJAR...Belum pegang kuasa dah berani bersuara dan mempertikaikan tindakkan Islam dalam mempertahankan maruah agama dan nama baik Nabi Muhammad SAW! Cuba tengok apa yang pemimpin DAP ini tweet...




Sepatutnya sebagai seorang pemimpin di Malaysia yang mempunyai pelbagai agama dan kaum...cina celaka ini sepatutntya sensitif bila hendak mengeluarkan kenyataan..tambah-tambah bila melibatkan isu agama...tapi cina celaka ini cuba untuk mempolitikkan isu yang melibatkan maruah agama Islam..Macam mana agaknya kalau celaka-celaka ni pegang Malaysia.. ???

Agaknya DAP rasa terancam dan tertekan kot bila UMNO dan PAS berganding bahu dalam mempertahankan Islam??Tu yang buat kenyataan bodoh macam ni..

SHAH ALAM – “Kami Pemuda Umno dah biasa dengan sikap DAP yang tidak menghormati perasaan umat Islam.” 
Demikian reaksi Ketua Pemuda Barisan Nasional, Khairy Jamaluddin mengulas mesej Twitter Ahli Parlimen Beruas, Ngeh Koo Ham kelmarin mengenai perhimpunan yang bakal diadakan Jumaat ini. 
Kata Khairy, “Jelas tweet Ngeh menunjukkan bahawa beliau dan DAP keseluruhannya amat tidak sensitif dengan perasaan umat Islam dan membuktikan bahawa mereka tidak memahami langusung perasaan umat dan juga kedudukan Nabi (Muhammad) SAW dalam Islam.” 
Khairy yang juga Ketua Pemuda Umno berkata, perkara tersebut amat malang sekali memandangkan beliau seorang rakyat Malaysia tetapi masih tidak mempunyai pengetahuan asas tentang Islam dan juga sensitiviti Muslim. 

“Saya harap Pas sebagai rakan kongsi DAP dapat mengecam kenyataan Ngeh sebab apa yang dia kata itu dituju juga kepada Pas dan takkan Pas nak terima penghinaan seperti itu,” kata beliau lagi. 
Mesej Koo Ham antara lain berbunyi, “Khairy mahu Muslim protes membantah Sam Bacile. Bagi Islam atau bagi kepentingan politik? Adakah Muslim membuang masa dan tenaga dalam berhubung perkara ini?”

KD:


PAS PUN HINA ISLAM.


BUKTINYA:


1.NIK AZIZ TIDAK BERDUKACITA BILA USTAZ BUDAK BIUL MENYAMAKANNYA DENGAN RASULULLAH.BILA TAK BERDUKA CITA BERMAKNA DIA SUKACITALAH!!!
SEPATUTNYA NASIHATKAN LAH SITAKSUB TU SUPAYA JANGAN MENGHINA NABI SAMPAI PERINGKAT ITU!!!


2.KHATIB SESAT MENYEBARKAN BERITA BAHAWA RASULULLAH MEMBERITAHU MELALUI MIMPI BAHAWA BAGINDA MEMILIH ALJUB SEBAGAI PEMIMPIN DI MALAYSIA.


ITU MENGHINA NABILAH SEOLAH-OLAH NABI TAK PANDAI MENILAI MANUSIA YANG BAIK DAN MANUSIA YANG ROSAK AKHLAK!!!KENAPA PEMIMPIN PAS TAK TEGUR PENGHINAAN YANG TELAH DIBUAT OLEH PENTAKSUB MEREKA???


JADI PAS LAGI TERUK MENGHINA ISLAM.TAK USAH BERLAKONLAH NAK MARAH ORANG LAIN MENGHINA ISLAM SEDANGKAN MEREKA YANG MENGAKU MEMPERJUANGKAN ISLAM PUN LAGI TERUK PERANGAINYA!!!!!!!!

No comments: