Saturday 8 September 2012

SAKMONGKOL ANAK JIN AFRIT!!!!

Dakyah Penghulu Parti Syaitan

PENGKHIANAT BANGSA INILAH YANG MENGKAYAKAN SAKMONGKOL.TAPI APA BOLEH BUAT DAH KETURUNAN JIN MEMANG LAH MACAM TU!!!!


ANAK JIN AFRIT MAKAN TAHI CINA DAP

Inilah dia lambang atau logo UMNO yang sebenarnya. Lebih baik kita pilih syaitan yang kita kenal daripada malaikat yang kita tidak kenal. Bukan saya kata, Dr Mahathir yang kata. Setiap hari kita baca A’uzubillahiminasyaitanirrajim. Aku berlindung dari syaitan yang kena rejam. Kita mohon lindung dari UMNO rupa2 nya.
 
KD:
 
HABIS TU NIK AZIZ YANG BERKAWAN DENGAN SYAITAN MACAM MANA PULAK???

KITA MOHON PERLINDUNGAN ALLAH DARI NIK AZIZ LAH YE AFRIT???




Dr Mahathir terus menerus menyalahkan Pak Lah kerana mewariskan kerajaan yang lemah kepada Najib. Bukankah Najib sebagian dari pasukan Pak Lah dahulu? Penyokong2 Pak lah hendak duduk diam sahajakah bila Dr Mahathir berkata demikian?
Pergi ke mana tukang cium tangan dan kaki Pak Lah sekarang? Seekor pun tak berkokok.
 
 
KD:
 
 JIN AFRIT AKAN SENTIASA MELAGAKAN ORANG SUPAYA BERKELAHI.SEJAK MAKAN TAHI CINA DAP JIN AFRIT NI DAH LUPA KUASA ALLAH.TAPI NAK BUAT MACAM MANA DIA DAH BERJANJI DENGAN ALLAH UNTUK MEROSAKKAN MANUSIA.
 

Seorang sahabat saya dari Pekan bertanyakan suatu soalan. Jika PR memerintah tidakkah DAP akan menguasai kerajaan? Ini lah ditakuti oleh orang Melayu. Ini yang buat orang Melayu resah.

Lihat sahajalah apa yang telah berlaku pada Nizar di Perak. Dia jadi MB sebab ehsan DAP. Lepas tu DAP control dia. Dasar yang dia jalan ditentukan oleh DAP. Nizar telah memberi banyak tanah kepada orang Cina. Habis lah orang Melayu. Kalau PR memerintah , DAP lah yang menguasai segala nya.
 
 KD: 
 
 DI SINILAH KEBODOHAN JIN AFRIT NI. BILA MELAYU BERPECAH DAN TAK BERSATU MAKA KESEMPATAN INILAH YANG DI AMBIL DAP UNTUK MENGUASAI KERAJAAN DENGAN CARA UGUTAN.

KALAU KEHENDAK DIA TAK DILAYAN MAKA DIA AKAN MENGUGUT HENDAK KELUAR DARI PAKATAN.PEMIMPIN MELAYU DALAM PAKATAN YANG KEBULUR KUASA DAN TAKUT KEHILANGAN JAWATAN SEBAGAI MENTERI TERPAKSA AKUR DENGAN KEHENDAK DAP.

NAMPAK SANGAT JIN AFRIT NI TAK PANDAI MENANGKAP APA YANG TERSIRAT.DIA HANYA NAMPAK YANG TERSURAT IAITU MELAYU RAMAI CINA SEDIKIT.KERAJAAN BN ADA PERJANJIAN PERSEFAHAMAN YANG PASTI TIDAK BERLAKU UGUTAN DALAM KALANGAN ANGGOTANYA.

 
Maklumat tu datang dari mana tanya saya? Dari surat khabar, dari orang UMNO, kata nya. Saya tanya kawan saya, siapa yang menakut nakutkan orang Melayu? UMNO jawab dia. Tugas ketua parti syaitan memanglah demikian jawab saya. Memesong dan menyesatkan orang.
 
KD:
 
MARAHKAN NAJIB HABIS SEMUA AHLI UMNO DITUDUH SETAN.MASA DICALON JADI YB DULU,LUTUT NAJIBLAH DICIUMNYA.BERGAYUT PULAK PADA BULU KETIAK DATO MB.INI KAH MANUSIA ATAU MEMANG BENAR DIA NI ANAK JIN AFRIT???

Saya jawab semula. Itulah modal terakhir UMNO. Bila orang tak layan hasutan mereka supaya Melayu dan Cina berkelahi, bila tak layan cerita Melayu mati kalau UMNO tewas, orang Melayu akan hilang institusi raja Melayu kalau UMNO kalah, dan akhir sekali bila orang cakap mampuslah UMNO kerana menghasut akan terjadi rusuhan kaum bila UMNO tewas, maka inilah modal dia jaja keserata kampong.

 
KD:
 
INILAH KERJA JIN AFRIT.REKA CERITA UMNO HASUT MELAYU DAN CINA BERKELAHI.NAMPAK SANGAT PERANGAI IBLIS MENGADUDOMBA.

TAK ADA MAKNANYA PEMIMPIN UMNO MEMEGANG KONSEP PERKONGSIAN KUASA KALAU SURUH MELAYU BERKELAHI DENGAN CINA.BODOH SUNGGUH ANAK JIN AFRIT NI!!!


Awak tahulah orang kampong- dia dengar UMNO cakap dan baca Utusex Malaysia. Tengok TV ¾, jadi bolehlah UMNO cakap apa dia orang suka. Itulah rasmi UMNO pun- dia orang ingat orang Melayu ni bodoh belaka.
 
 
 KD:
 
LUCU,LUCU,HARAKAH,SUARA KEADILAN DAN ROKET DAP LAGI BANYAK PEMBOHONGANNYA.TAK ADA YANG BAIK LANGSUNG DILAKUKAN KERAJAAN. ORANG YANG WARAS OTAKNYA TAK TERPENGARUH DENGAN PEMBOHONGAN MAKLUMAT DARIPADA MEDIA PAKATAN PEMBANGKANG.
 
 
Cuba awak fikir, saya meneruskan. Setiap 6 orang Melayu , seorang adalah ahli UMNO. Mati Melayu UMNO, ada 5 lagi orang Melayu. Kalau UMNO mati, orang Melayu mati atau tidak?
 
 
KD:
 
MELAYU MEMANG LAH TIDAK MATI.MASALAHNYA TUAN AWAK TU RASIS DAN AMBIL PELUANG MENINDAS MELAYU.BUKTI DAH ADA,TAK PERLU NAK MENEGAKKAN BENANG YANG BASAH!!!CINA DAP TAK USAH LAH BERMAIN API.
 
KEBANYAKAN MELAYU MASIH BELUM MERASAKAN LAGI PENINDASAN DAP SEPERTI MELAYU P.PINANG.DAH RASA NANTI BAHARULAH DAP TAHU AMUKAN MELAYU!!! 

 
Orang Melayu bukan budak kecik yang kena UMNO jaga sepanjang zaman. UMNO melakukan orang Melayu macam bayi baru lahir. Kena tukar lampin, basuh punggung, mandikan – semua sekali lah. Bab menetek tu yang paling disukai. Awak sendiri kata- kadang2 awak memikirkan yang Najib asyik sogok orang Melayu adalah kerana dia hendak orang Melayu bergantung kepada dia. Pagi tadi saya khabar kat awak- Tun Razak –dia nak beri kail dan joran dan pancing kepada orang Melayu. Anak dia nak beri ikan memanjang.
 
 KD:
 
BODOH!!!TAK TAHU MEMBEZAKAN ANTARA SUMBANGAN MERINGANKAN BEBAN DENGAN PEMBERIAN PERGANTUNGAN.DIA INGAT RAKYAT MALAYSIA BANGSAT SANGAT KE HIDUP HASIL PENGEMISAN.NAMPAK SANGAT JIN AFRIT MERENDAH-RENDAHKAN TARAF MASYARAKAT MALAYSIA.

YANG PASTI  JIN AFRIT NI MARAH TAK DAPAT APA YANG DIA HENDAK!!!

 
 
Ada 2 jenis manusia buat macam ini. golongan bangsawan yang bela hamba abdi zaman dulu dan golongan komunis. Dua jenis manusia yang hendak menghamba abdikan orang Melayu. Ini yang Najib buat- nak hamba abdikan orang Melayu.

 KD:
 
NAMPAK SANGAT KURANG AJARNYA JIN AFRIT NI.MENYAMAKAN BANGSAWAN DENGAN KOMUNIS.TAK HORMAT LANGSUNG KEPADA BAGINDA SULTAN.KALAU DIA NI DATO' TARIK BALIK BINTANG KEBESARANNYA.DIA TAK LAYAK LANGSUNG!!!

JIN AFRIT NI TELAH MEMBUKA TEMBELANGNYA SENDIRI MAHU MENJADIKAN MALAYSIA SEBUAH REPUBLIKAN.DIA MEMANG NAK BUANG RAJA.BILA RAJA PUPUS MAKA PUAK REPUBLIKAN BERAJA DI MATA BERSULTAN DI HATI.LANGKAH MAYAT AKU DULU.
 
 
Nampak sangat- Najib ada satu sahaja strateji ekonomi. Bayar sana dan bayar sini. Dia tadbir negara macam mentadbir UMNO bahagian Pekan.

Nampaknya, UMNO menggunakan apa yang berlaku pada Nizar Perak sebagai contoh bagaimana DAP menguasai dan menakluki orang Melayu. Maka jika PR memerintah, maka DAP lah yang akan menguasai dasar. Habis lah orang Melayu.

Inilah pendustaan dan pembohongan yang dilakukan oleh UMNO. Menakutkan orang Melayu. Daripada 28 juta rakyat Malaysia, jumlah orang Melayu ialah 18 juta. Jumlah orang Cina ialah 7 juta orang. Maka mengikut UMNO, 7 juta orang ini boleh menguasai 18 juta orang Melayu. Dari segi fisikal tentulah perkara ini mustahil.

KD:
 
BODOH, TAK FAHAM APA YANG TERSIRAT.TAK FAHAM ANTARA JUMLAH PENDUDUK DENGAN JUMLAH KERUSI.PERPECAHAN MELAYU MENJADIKAN NYA MINORITI DALAM MAJORITI.DIPECAH,BELAH DAN PERINTAH!!!
 
 

Ketika UMNO perintah, ada kita tengok MCA mendominasi UMNO dan orang Melayu? Orang Melayu dalam PKR, dalam PAS bahkan dalam DAP sekali pun, Melayu mereka kurang ke dari Melayunya orang UMNO? Awak kenal saya dari kecik- awak tengok semangat Melayu saya kurang dari semangat Melayu orang UMNO?
 
KD:
 
MCA  TELAH MENGAKUI DAN MENGHORMATI PERSEFAHAMAN YANG TERJALIN DALAM BN.SEBAB ITU MEREKA HANYA BERKONGSI KUASA.

DAP DAN PAKATAN PEMBANGKANG MANA ADA PERJANJIAN PERSEFAHAMAN YANG MEYAKINKAN.DAP TERLALU RASIS SEHINGGAKAN PAS DAN PKR TERLALU TAKUT DAN MENGIKUT TELUNJUK DAP.JIN AFRIT LAGI TERUK,MAKAN TAIK DAP.

 
Kembali pada DAP. Nampak nya parti ini menjadi sasaran pukulan oleh UMNO. Selagi boleh hentam, gunalah apa sahaja cara. Lim Kit Siang dituduh sebagai dalang May 13. Rekod menunjukkan bahawa Kit Siang berada diSabah dan bukan di Kuala Lumpur pada 13 May. Lagi pun kalau Kit Siang terlibat, ambil tindakan mahkamah. Mengapa mengadili dan menghukum Kit Siang melalui akhbar citak dan media elektronik? Sebab UMNO tahu itu semua dusta. Kalau betul, lama dah Kit Siang kena salai.

KD:
 
 MENEGAKKAN BENANG BASAH LAGI DIA NI.PERGI BELAJAR SEJARAH DENGAN YB ZULKIFLI NORDIN.LAGI PUN JIN AFRIT MANA TAH SEJARAH.DIA HANYA TAHU MENGHASUT AJE!!!
 
 
Guan Eng yang ketika itu berumur 8 tahun pun turut dikatakan sebagai terlibat dalam mencetuskan 13 May. Budak yang kencing tak lurus lagi ketika itu mendalangi 13 May? UMNO akan sentiasa tuduh DAP sebagai anak didik PAP Singapura. Dan sekarang, suatu jembalang bernama DAP menghantui ketenteraman orang Melayu. Orang Melayu tak boleh tidur dibuatnya.

Kalau bertubi tubi UMNO menyerang DAP dan PR dengan ganas sekali, ia menunjukkan UMNO ketakutan. Parti2 komponen dalam BN sudah lama tidak lagi releven kepada UMNO. Parti2 ini parti peminta sedekah. Ada tidak menambah, tidak ada, tak mengurang.
 
KD:
 
UMNO KETAKUTAN???KAH!KAH!KAH!KAH!!!
TAKUT CUMA NAK MENGINGATKAN BAHAWA DAP PARTI RASIS YANG TAK ADA HATI PERUT DAN TAK AKAN BERPUAS HATI SELAGI MELAYU TIDAK TUNDUK KEPADA MEREKA.
 
 
MCA yang ada 15 kerusi akan hampir pupus. Paling kuat akan hanya menang 3 kerusi. MIC yang ada 3 kerusi sekarang akan tamat riwayat juga. MP dan ADUN India lebih ramai dalam DAP dan PKR dari MIC. Bagaimana MCA dan MIC mahu menyatakan mereka mewakili bangsa2 mereka sendiri? Mereka sudah hilang legitimacy sebelum masuk gelanggang lagi.

KD:
 
OOOIII!!!ANGKUHNYA JIN NI!!!LU INGAT LU TUHAN KAH?BOLEH TAU ORANG PUNYA NASIB.LU SENDIRI BELUM TENTU JADI CALON DAN BELUM TENTU MENANG.KALAU LU MARAH NAJIB LAWANLAH SAMA DIA PARLIMEN PEKAN!!!
 
 
Pertama tolong nyatakan, bagaimana DAP boleh mendominasi. DAP akan hanya bertanding habis banyak 53 kerusi. Kalau ia menang semua, jumlah kerusi itu tidak mencukupi untuk menubuhkan kerajaan. Ia hanya akan menjadi suatu kuasa politik yang handal dan perkasa. Tapi sifat tersebut bukan disebabkan MP DAP adalah Cina. Ia jadi parti yang kuat dan handal kerana mutu ahli parlimen dan ADUN mereka tinggi. UMNO yang hanya mampu menawarkan calun2 bermutu rendah sudah tentulah ketakutan berdepan dengan DAP. Kalau tidak bersedia dan membaca dan membuat kajian, bagaimana mahu berdebat dan berhujjah?

KD:
 
  BODOH SUNGGUH SAKMONGKOL NI.MEMANG SAH DAH MAKAN TAIK TERESA KOK.KALAU DAH HANDAL DAN PERKASA TAK DIA YANG AKAN MENDOMINASIKAN PAKATAN HARAMJADAH.

UMNO YANG HANDAL DAN  PERKASA MENDOMINASIKAN BN DENGAN 77 KERUSI.APALAH BODOH DIA NI.KATA BIJAK SANGAT TAPI CAKAP BERBELIT-BELIT.

DENGAN 53 KERUSI DAH TENTU PAS DAN PKR YANG GILA KUASA AKAN JADI PAK TURUT DAN BUAT APA SAJA MENGIKUT KEHENDAK DAP.KALAU MEMBANTAH DAP AKAN UGUT KELUAR KERAJAAN.JADI TERPAKSALAH TURUTI SEGALA KEHENDAKNYA.TAK DOMINASI NAMANYA TU,WAHAI JIN BODOH!!!

JADI BERUK SARKAS DALAM PARLIMEN BERMUTU TINGGI KE NAMANYA???LU FIKIRLAH SENDIRI WAHAI JIN AFRIT!

UMNO TAKUT BERDEPAN DENGAN DAP???CIS,PANTANG MELAYU TAKUT DENGAN CINA.HANYA SAKMONGKOL YANG DAYUS AJE TAKUT DAN MENYEMBAH CINA!!!

KAWASAN RAMAI MELAYU PUN UMNO BERI MCA BERTANDING.DAP ADA KE BERI MELAYU JADI CALON KAT KAWASAN RAMAI CINA.TAK KE RASIS MELAMPAU TU.SAKMONGKOL AJE YANG BENGONG TAK NAMPAK HAKIKAT TERSEBUT!
 
 
DAP akan mendominasi kalau kita pilih orang melayu lembik dan bodoh. Pemimpin lembik dan bodoh datang dari kalangan UMNO. Kalau kita pilih jaga sekolah, security guard jadi wakil orang Melayu, tentulah sesiapa sahaja, bukan hanya DAP, akan mendominasi orang Melayu. Hanya dalam UMNO sahaja, orang cerdik jadi makanan orang bodoh. Oleh kerana ianya begitu dalam UMNO, orang UMNO ingat kalau PR memerintah, kita akan pakai budaya UMNO jugak.

Jadi besar kemungkinan, oleh kerana ramai orang seperti ini yang jadi pemimpin UMNO- fikiran standard jaga dan security guard lah yang mewarnai fikiran Melayu UMNO. Orang melayu yang lain tahu yang jual negara ini, yang merompak dan melanun negara ini ialah Melayu UMNO. Pemimpin Melayu yang berkaliber tinggi tak takut pun bersaing dan berdepan dengan pemimpin DAP. Tapi pemimpin Melayu yang berkaliber tidaklah berkelahi dengan orang lain atas soal2 remeh seperti kenapa pijak gambar Najib dan Rosmah. Orang pijak atau kencing atau apa sahaja gambar Rosmah dan najib mempunyai alasan yang sama mengapa orang pijak, kencing, bakar dan lempar najis atas gambar Nik Aziz, Haji Hadi, Kit Siang, Anwar Ibrahim dan sebagai nya. Kenapa tak tanya apa pasal budak2 UMNO buat demikian? 
 
Jadi 0-0 lah. Awak pijak gambar pemimpin pembangkang, maka ada orang pijak gambar Najib dan Rosmah.
 
KD:
 
DAH DASAR JIN AFRIT,TENTULAH DIA SUKA BUDAYA BIADAP   DAN KURANG AJAR SEBAB ANAK JIN AFRIT NI PUN KURANG AJAR.SEBAB TU MULUT DIA MACAM BERTIH GORENG MEMAKI HAMUN ORANG.JADI AKU KENA IKUT CARA DIA MAKI HAMUN!JADI 0-O.

3 comments:

Anonymous said...

cakap tuan tak ada fakta, merapu tak tentu pasal. malu aku org umno.

Anonymous said...

cakap tuan tak ada fakta, merapu tak tentu pasal. malu aku org umno.

Kutukandewata said...

malu jadi ahli umno?pengakuan saudara itu membayangkan saudara bukanlah ahli umno.

ahli umno tahu penafian yang aku buat tentang fitnah sakmongkol itu adalah berdasarkan kebenaran dan realiti sebenar.

aku bukan kaki putar belit.aku tak ada kepentingan.kepentingan bagi aku ialah survival melayu.

aku teringin melihat pas dan umnno bersatu hati bersatu tindakan.

maaf, kalau aku terkasar bahasa!