Saturday 1 September 2012

HISHAMUDDIN,HISHAMUDDIN!!!NAMA YANG TAK ADA MAKNA LANGSUNG!!!!

TAK ADA INSIDEN ?MEMANG TAK LAYAK LANGSUNG JADI MENTERI KERANA TAK DAPAT MEMBACA APA YANG TERSIRAT!!!

Utusan Malaysia

Tiada insiden buruk ketika Himpunan Janji Bersih-Hishammuddin

KUALA LUMPUR 31 Ogos - Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein melahirkan rasa puas hati kerana tiada insiden tidak diingini berlaku ketika `Himpunan Janji Bersih' yang dianjur tanpa permit oleh badan bukan kerajaan, semalam.

Beliau turut mengucapkan tahniah kepada polis, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur dan semua pihak yang bertugas menjaga keselamatan ketika himpunan itu berlangsung di Dataran Merdeka, malam tadi. - BERNAMA


Tak ada insiden? Kah kah kah kah kah !!!!! Lawak merdeka !!!!!!Lawak alaf baru .


menteri-menteri ni baik diam aje. Ini kerja polis. Biar polis beri sidang akhbar dan mengulas mengenai perkara keselamatan.  Jika tak ,   buat gelak kat orang aje. Menteri buat dasar mengenai keselamatan udah le. 

Perlaksanaan dan pertimbangan keselamatan dan bagaimana nak capainya.... biar mereka yang pakarlah. Polis yang pakar.

Jika tak....... Nampak Menteri macam Ketua Polis Negara atau Ketua Polis Daerah aje!!!!! Silap haribulan, macam ketua polis balai aje tarafnya.

DAPATKAH KITA SEBAGAI ORANG MELAYU MENERIMA PERBUATAN KAUM PENDATANG YANG MENUMPANG DI NEGARA KITA INI MENGHINA KITA SEDEMIKIAN RUPA????

JANGAN DITANYA MELAYU PAS KERANA DIA ORANG DAH MAKAN NASI KANGKANG BETINA CINA DAP!!!!!



Potret Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak diambil gambar sebelum acara 'memijak kepala orang Melayu' bermula.




Peserta pertama Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist merasmikan acara 'memijak kepala orang Melayu' yang juga Perdana Menteri Malaysia. 



 

Peserta kedua Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist tampak berpuas hati setelah 'memijak kepala Perdana Menteri Malaysia berbangsa Melayu'. Peserta Cina Chauvinist disebelah gembira dengan apa yang dilakukan oleh rakannya.MELAYU YANG TERSENYUM DISEBELAH CINA PEREMPUAN PUKIMAK TU ADALAH 
MELAYU KAFIR.KALAU JUMPA CINA GAMPANG NI AKU LEMPANG MUKA DIA!!!


Peserta ketiga Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist turut tidak melepaskan peluang 'memijak kepala Perdana Menteri Malaysia berbangsa Melayu'.

 





 Bendera Malaysia jika PR memerintah. Otaksampah puak ini. Serupa aje dengan bendera komunis.
http://2.bp.blogspot.com/-Xh8LlX8q_Ew/UEADeSqaj9I/AAAAAAAARPo/XjdE7jH16VA/s1600/babi.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-16D1ScB3rt0/UEADfYeYzcI/AAAAAAAARPs/JGtZ-LuQ5JU/s1600/berakbabi.jpeg

 Aksi anjing gila berak atas gambar PM di dataran semalam.Hari ini berak atas PM,esok lusa kalau tak diajar,dia makin berani dan besar kepala berak atas Sri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agung Pulak.Masa tu  Hishamuddin nak kata apa lagi.

Sayang sekali kita dapat menteri yang tak faham apa yang tersirat.Tapi nak buat macam mana dia sepupu PM.kalau bukan dia memang tak layak langsung!!!!
http://3.bp.blogspot.com/-B6vhE1odIMQ/UEAERvm2_UI/AAAAAAAARP4/OyMsbvNus9c/s1600/BENDERA+BARU.jpg
ini semua kerja puak republikan dalam pakatan haram jadah pembangkang.langkah mayat melayu jati dulu baru boleh kau orang buat.

1 comment:

Anonymous said...

Hishammudin pondan harus dilucutkan jawatan