Saturday 15 September 2012

KHATIB SESAT YANG SAMA WAKTU DENGAN USTAZ BUDAK BIUL!!!

Penduduk Kampung Buat Laporan Polis Kepada Khatib Sesat!!


Nampaknya penduduk kampung sekitar 'kariah' Padang Serai telah membuat laporan polis keatas khatib sesat yang bercerita tentang mimpi Rasulullah menyokong Anwar Ibrahim. Laporan polis dibuat di balai Karangan, Padang Serai.

Seramai 25 orang mengiringi pembuat laporan polis untuk menunjukkan bantahan kuat kepada khatib sesat terbabit.  Dijangkakan, akan lebih ramai penduduk kampung tampil untuk membuat laporan polis mengenai kes ini.

Biarlah peristiwa ini menjadi pengajaran pada Khatib-khatib sesat lain yang dipercayai banyak di sekitar pendalaman Selangor, Kelantan dan masih ramai di Kedah. Perkara sebegini perlu dicegah, kalau tidak akan ia akan menjadi parah!!

Dalam pada itu, diharapkan pihak polis akan bertindak dengan segera terhadap laporan yang dibuat. Ini bukan jenayah ringan, ini masalah melibatkan akhlak masyarakat Islam.

Kalau pejabat agama, tak boleh harap.. rasanya yang lain boleh kot..



Wajah Khatib yang sama waktu dengan ustaz budak biul!!! :
Mohd Halizal B. Allias. Bekas Guru Tahfiz dan tinggal di Taman Tunku Putra, Kulim.
Tujuan pendedahan ini ialah untuk mendedahkan bukti bagaimana akhir zaman masjid menjadi tempat politik yang memecahbelahkan umat.
AKhir sekali umat berpecah belah dan perkara ini sangat disukai oleh syaitan dan dilarang keras oleh Nabi Junjungan saw.

KALAU NAK GORENG PUN BIARLAH LOGIK SIKIT.KALAU YUSUF QARDAWI LOGIK JUGA.INI MANUSIA YANG DAH PUNAH AKHLAK DAN MUNAFIK.

NABI NAK SOKONG KE MANUSIA MACAM NI.BIARLAH BERAKAL SIKIT!!!

MACAM MANALAH ORANG YANG BIUL MACAM NI BOLEH JADI KHATIB.

SEBAB ITU AKU YAKIN KALAU SOKONG PUAK INI AKAN TERGELINCIR AKIDAH KITA!!!!
Sebarkan...



No comments: