Sunday 30 June 2013

SALLY YEN ANAK BABI CINA TOYOK!!!



Sally Yen Bertambah Kurang Ajar Hina Islam...kerajaan harus bertindak segera, 
dah ke tahap melampau.







Lihat lah hasil kelembutan kerajaan terhadap puak cinabeng selama ini.Sekarang tengoklah,mereka kurang ajar sudah ke tahap melampau.

Nampaknya cinabeng adalah warganegara kelas satu di negara ini.Mereka seakan-akan kebal dan bebas buat apa aje.

LIHAT NAMAWEE......pelbagai keterlampauan telah dilakukannya.Hina lagu negaraku,Hina orang islam.
Tapi lihat apa tindakan kerajaan kerajaan terhadapnya?Habuk pun tarak.Lebih sial lagi terdapat pak menteri pandir boleh layan dia dengan layanan tahap dewa.Kesannya lihat lah sekarang.Cinabeng makin besar kepala dan terlampau kurang hajar.

Sekarang terlampau berani menghina agama pulak.Kerajaan sekarang ni buta ke???Tak nampak kesan yang akan timbul daripada kekurangajaran cina gampang sekor ni.

Cuba lihat komen tersebut.Betapa bahayanya mereka mencaci agama masing-masing.Peristiwa Kerling akan berulang lagi kalau kerajaan sekarang ni pandang isu ni sebelah mata.Islam hina kafir,kafir hina islam.Kesudahannya akan mengakibatkan kebencian dan kemarahan terlampau.

Islam melarang kita menghina agama orang lain.Orang kafir hina islam memang dah kerja dia orang sejak dulu lagi.Jadi kita kena bertindak ke atas mereka untuk menghalang berlakunya persengketaan keagamaan yang akan mengundang padah yang amat teruk dan buruk.

Kepada anak babi toyok ni berhentilah berkelakuan begini.Kita tahu dia ni anggota tentera kacang merah yang ditugaskan untuk mengadudomba supaya tercetusnya permusuhan sesama kita.

kerajaan diharapkan bangunlah dari tidur yang lena.Bapak kepala negara dan bapak kepala kementerian seharusnya segera bertindak.Jangan tahu makan gaji buta aje!!!

2 comments:

Anonymous said...

Najib must go. He failed. Semenjak ISA & EO di hapuskan cina2 dah besar kepala. Kerajaan pimpinan Najib menjadi dayus,pengecut dan bacul. Kita org melayu mahu kerajaan yg tegas dan berani macam zaman Tun Mahathir dulu. Kerajaan sekarang tunduk dan ikut sangat kehendak cina2 jahanam ni sampai hilang rasa hormat terhadap raja2 dan pemimpin. Najib must go..

Anonymous said...

Sampai bila nak dibiarkan orang menghina agama Islam. Tak ada undang-undang ke nak melindungi agama Islam sehingga orang-orang kafir bebas mengutuk dan menghina Nabi Muhammad S.A.W. dan orang Islam.