Saturday 22 June 2013

PERHIMPUNAN ANJING-ANJING NERAKA BAKAL KECOH!!!!


MAHABERUK BUKTIKAN YANG PUAK PAKATAN BAKAL BIKIN KECOH. 


Terima kasih kita ucapkan kepada Si Mahaberuk ni kerana berani tampil dan membuat pengakuan bahawa perhimpunan black505 bakal jadi tak aman.

Dalam laman microblog Si Mahaberuk tu dinyatakan dengan jelas bahawa Himpunan Black 505 yang dijadualkan hari ini bakal mencetuskan huru hara.


Jadi, tak heran la kalau sebelum ini Si Husam Kambing tu keluarkan fatwa songsang mengenai syahid kepada semua peserta yang turut serta.

Dah memang itulah tujuan diorang nak buat himpunan tu pun. Diorang bukannya nak tuntut keadilan. Sebaliknya diorang saja je nak buat kecoh dan huru hara.

Memang patut sangat la kalau pihak Polis pun dah bersiap sedia dan akan turun dengan anggota keselamatan lain seperti ATM. Bagus jugak kalau diorang buat macam tu.

Hakikatnya, diorang ni bukannya berniat nak membantah keputusan Pilihan Raya tu sangat. Tapi hanya sekadar tak puas hati sebab diorang tetap GAGAL merampas Putrajaya. 

Sehingga hari ini, semua dakwaan yang diorang buat masih belum dapat dibuktikan dengan fakta. Semuanya hanya berlandaskan tipu muslihat semata - mata.

Diorang kata berlakunya kejadian 'Blackout'. Tapi sekarang nak sebut perkataan tu pun diorang dah malu. Isu pasal dakwat kekal pun macam tu jugak.

Sampai hari ni masih lagi tak de sebarang bukti mengatakan bahawa wujud pengundi yang mengundi dua kali. Isu pasal Pengundi Hantu pun sama.

Mana hilangnya 40 ribu orang Bangla yang diorang kata telah diimport untuk memenangkan calon Barisan Nasional tu? Kalau setakat berhimpun nak menipu rakyat apa faedahnya?

Realitinya, diorang bukan nak memperjuangkan Kebajikan Rakyat. Jauh sekali kalau nak menegakkan agama Islam. Apa yang penting bagi diorang hanyalah kepentingan peribadi. Itu je sebab diorang nak berhimpun!!!-semut hitam.



DALAM  HADIS RIWAYAT AT 

TABARANI,RASULLULLAH SAW 

BERSABDA:


"PENDERHAKA-PENDERHAKA 

ADALAH KILABUNNAR (ANJING-

ANJING NERAKA)"


GOLONGAN PEMERINTAH ATAU "ULIL AMRI"BEGITU PENTING BAGI MENJAGA KESUCIAN AGAMA DAN KEUTUHAN MASYARAKAT,MAKA NAS-NAS SYARAK MELETAKKAN KETAATAN KEPADA MEREKA SELEPAS ALLAH SWT DAN RASULNYA SEPERTI YANG TERDAPAT DALAM SURAH ANNISA AYAT 59.



ALMAWARDI KETIKA MENGULAS AYAT 59 SURAH ANNISA MENYATAKAN:


" MAKA ALLAH SWT (MELALUI AYAT INI)

 MEMFARDUKAN KEATAS KITA TAAT KEPADA PARA

 PEMERINTAH DARIPADA KALANGAN KITA".


IBNU HAJAR DALAM FATHUL BAARI MENYATAKAN:

"PARA ULAMA TELAH IJMAK MENYATAKAN WAJIB

 TAAT KEPADA PEMERINTAH YANG BERKUASA DAN

 BERJIHAD BERSAMANYA".


SEHUBUNGAN DENGAN ITU,MENDERHAKA KEPADA PEMERINTAH ADALAH  SATU DOSA BESAR YANG DILETAKKAN  SEBARIS DENGAN DOSA SYIRIK,MEMBUNUH,MAKAN HARTA ANAK YATIM,MAKAN RIBA,MENDERHAKA KEPADA IBU BAPA,SEPERTI YANG DISEBUT OLEH IBNU HAJAR DALAM KITABNYA "AZZUWAJIR" BERASASKAN HADIS-HADIS SAHIH RIWAYAT BUKHARI,MUSLIM IBNU ABI HATIM DAN LAINNYA.

TERMASUK DALAM PERBUATAN DERHAKA IALAH MEMBANTAH TANPA MENGIKUT SALURAN YANG SAH APA-APA KEPUTUSAN  PEMERINTAH YANG DIBUAT SECARA SAH BERASASKAN KUASA YANG DIBERIKAN KEPADA MEREKA DALAM MENJALANKAN URUSAN PENTADBIRAN NEGARA.

Ps: Berdoa la banyak - banyak agar mereka yang berhimpun  diampunkan dosa oleh Allah S.W.T. Andaikata ada yang terkorban, jangan salahkan orang lain pulak!!!

No comments: