Sunday 30 June 2013

KU SAYANG PADAAAA MU..........KU SAYANG PADAAAMU...OHHHH.....DAP!!!



Inilah dikatakan Sayangnya kepada

DAP...?
DALAM RAMAI-RAMAI KAFIR TU DIA SEORANG BOLEH MENCELAH DAN LEBIH-LEBIH  PULAK.CINA  KETAWAKAN DIA PUN DIA TAK PERASAN!!!



  • Ni melayu tak sedar diri. Apa yang dibanggakan dgn si kulup tu penuh tahi palat. Bodoh punya melayu.Bukan cemburu dan bukan kerana dengki tapi kerana cina kafir selalu menindas bangsa kita. lebih baik perjuangkan agama dan bangsa kita daripada menyokong atau memuja bangsa yang menghina islam dan melayu..


    UMNO rasuah ke tidak,mereka tetap akan jaga

     tanahair ni.DAP tu betul ke tak rasuah???

    Mana ada cina yang tak rasuah.Merekalah bangsa 

    yang kuat bagi rasuah dan akhirnya negara 

    tergadai...


    • .

      Pak lebai nilah binatang melayu bumiputera tak sedar diri.Dulu bendera tu pantang terbesar bagi orang melayu.Yang faham agama mengikut sunnah wal jamaah tidak akan sanggup berbuat demikian saperti mengibar bendera DAPIG.Dia bukan bodoh tapi biol.

      Bodoh boleh di ajar tapi jika dah biol akan jadi tolol.Orang dap jijik dengan pas tapi pas sangup jilat dan makan tahi dap.Ini lah hasilnya.Mereka tak tau dan tak kenal ideologi yang di bawa oleh DAP, jadi sekarang tanggungjawab kita adalah memberitahu dan mendidik anak kita supaya kenal siapa sebenarnya DAP.

      Pak cik ni telah terpedaya dek PR.Yang matlamat mereka hanya ingin tumbangkan kerajaan BN dan UMNO.Walau mereka terpaksa bersekongkol dengan rasis DAP.Selamatkan jiwa anak muda kita kerana mereka adalah pewaris bangsa, agama dan negara.

      Signal PRU13 telah jelas.Jadi susun strategi kita untuk elak penguasaan DAP dalam minda anak-anak kita.Seruan ini bukan racist tapi utk keselamatan.Tapi kalau rasis pun peduli apa.Dia orang lagi rasis.Rasis tahap dewa!!!


      BN pun kena sedar.Nampak macam tak serik-serik.Patut ambik ikhtibar dari apa yang terjadi untuk membela kita tapi tengok la pemimpin kita lebih cakap je.

      HARAPKAN PAGAR PAGAR MAKAN PADI......HARAPKAN BN BN MAKAN KITA.Tu lah nasib kita orang melayu.Jadi kita sendirilah yang berusaha didik anak-anak kita untuk berjaya.Pemimpin melayu ramai yang dah tak boleh harap.

      Ya, tolak PAS PKR DAPigs yang membawa kecelakaan pada kita, biar mereka yg buta hati perut saja bersama PR - Penipu Rakyat



    Kepada pakcik tersebut,nak sangat bela cina, 

    ada org cina nak bela melayu, diludahnya adalah.




1 comment:

Anonymous said...

Dia nampak Islam tapi masih berkuluk. Tak reti di antara sayang dan kasih, namun dia tetap mencintai walau apa sekali pun.