Sunday 23 June 2013

MELAYU YANG DAH TAK BERMARUAH DAN KEHILANGAN JATI DIRI MELAYU MEMBIARKAN BANGSA SENDIRI DIHINA SEKIAN RUPA!!!

.


CIS, KELING PARIAH BABI GAMPANG NI MEMANG BIADAP DAN BERANI MENGHINA BANGSA MELAYU DI DEPAN ORANG MELAYU SENDIRI!!!

TAPI MALANGNYA MELAYU DI SEKELILINGNYA TU BUKAN LAGI MELAYU TULEN.RUPA AJE MELAYU TAPI JIWANYA DAH BANGSAT MUSIBAT.

INILAH AKIBATNYA BILA PEMIMPIN YANG DIPILIH TIDAK MENGGUNAKAN KUASANYA UNTUK MENCEGAH BUDAYA BIADAP NI DARI MENULAR KE SELURUH RAKYAT MALAYSIA.

SEHINGGAKAN MEREKA SUDAH BERLEBIHAN DAN MENJADI-JADI MEMPERKOSAKAN BUDAYA MALAYSIA.KELING KUI PARIA NI BIKIN MALU KAUM INDIA YANG TERKENAL ADAB SOPANNYA TU.

Selagi berlembut selagi itulah mereka mengada-ngada dan tak sedar diri.Selagi itulah kerajaan tak selesa dan aman.

ZAMAN BERLEMBUT SUDAH BERLALU.ZAMAN KETAKUTAN HILANG UNDI SUDAH BERAKHIR.BERTINDAKLAH DENGAN LEBIH TEGAS DAN KERAS.

JANGAN TAKUT KERANA KITA TAHU SETAKAT MANA MEREKA MAMPU LAKUKAN.MAJORITI RAKYAT YANG WARAS MENYOKONG KEAMANAN DAN KESTABILAN NEGARA!!!

JANGAN BIARKAN MEREKA MENJADI PUAK PELAMPAU.JANGAN BIARKAN MEREKA BERAJA DI MATA DAN BERSULTAN DI HATI!!!!!


.

2 comments:

Anonymous said...

SENANGNYA NAK MATI SYAHID

Saya tak sokong Black505. Tapi saya setuju dengan Offer Husam " Mati Syahid ". Sekarang saya kasihan dengan penyokong2 Husam yang turut serta kerana hajat nak Mati Syahid tak kesampaian. Bukan salah korang tapi salah pasukan keselamatan yang tak mahu melepaskan tembakan peluru hidup untuk mematikan para peserta Black505 yang KEMPUNAN SANGAT NAK MATI SYAHID. Tak apa bawa bersabar.

Saya ada saranan untuk korang mendapat Mati Syahid berkaitan dengan Black505. Fatwa saya : Hadir dalam demo black505 tu pun dah dapat pahala. Anda masih ada peluang untuk Mati Syahid tapi kena lah ada kaitan dengan Black505. Dengan syarat semasa dalam perjalanan balik ke kampong halaman masing2 selepas menyertai demo Black505.

1. Setelah berasa terlalu letih dan keciwa kerana 505 gagal menumbangkan kerajaan Umno yang dibentuk selepas PRU13. ANDA NAIK KE MENARA KL TOWER, pejam mata dan tafakur 5 saat, kemudian terjun ke bawah. Gerenti SYAHID.

2. Setelah berasa terlalu letih dan keciwa kerana 505 gagal menumbangkan kerajaan Umno yang dibentuk selepas PRU13. ANDA BARINGKAN DIRI DI TENGAH2 LEBOHRAYA PLUS UTARA-SELATAN, pejam mata dan tafakur 5 saat, kemudian lelapkan mata. Gerenti SYAHID.

3. 1. Setelah berasa terlalu letih dan keciwa kerana 505 gagal menumbangkan kerajaan Umno yang dibentuk selepas PRU13. ANDA NAIK KE BAHAGIAN PALING TINGGI JAMBATAN PULAU PINANG, pejam mata dan tafakur 5 saat, kemudian terjun ke bawah. Gerenti SYAHID.

4. Setelah berasa terlalu letih dan keciwa kerana 505 gagal menumbangkan kerajaan Umno yang dibentuk selepas PRU13. ANDA BARINGKAN DIRI DI ATAS LANDASAN KERETAPI, pejam mata dan tafakur 5 saat, kemudian lelapkan mata. Gerenti SYAHID.

Peserta Black 505 di kalangan Cina dan India sepatutnya jangan melepaskan peluang dan tawaran istimewa ini. Inilah satu2 peluang ada boleh Masuk Syurga Islam tanpa perlu menjadi orang Islam terlebih dahulu. Offer made by Husam, one of the top Pas leader and ulamak.

Go and Get It Right Now.

Melayu Kiasu

Anonymous said...

Memang patut pun pemimpin yang meminggirkan Melayu, teras sokongan beliau, disepatukan.

Pemimpin tersebut masih tidak sedar bahawa kuasa yang dimiliki beliau hasil dan dari hati nurai bangsa Melayu namaun Melayu dianaktirikan.

Sikit sikit bangsa Cina beng, sikit sikit sekolah cina, sikit sikit bangsa cina seolah olah cina tu bangsa asal Tanah Melayu dan perlu diutamakan.

Dulu aku respek jugak PM Najib, sekarang kalau jumpa rasa-rasanya nak je aku ludahkan beliau. PM sekarang memang tidak ada darah Melayu yang mengalir didalam tubuh badan nya(begitu juga adik nya yg jadi CEO CIMB tuu.)

Melayu habis dipijak-pijak dan dibalun habis, atas alasan untuk mengujudkan keharmomnian bangsa diMalaysia. Mengapa harus Melayu sahaja yang perlu berkorban? Ada Perlembagaan yang memperuntukan sesuatu untuk Melayu dan Islam namun bagi PM Najib, benda tu semua elok dibakul-sampahkan...

Jadi memang patut potret beliau disepatukan oleh sesiapa sahaja....

Next GE, no more Najib and no more BN. Aku dah fed up asyik undi Cina BN babai jerrr... Nak Melayu jadi calon. Kalau jadi calon bebas, aku akan tetap undi Melayu...