Tuesday 26 January 2016

Jangan Heran Bila Seks dengan Binatang Dianggap Biasa oleh Orang Liberal.



JAKARTA (voa-islam.com) - Penentangan terhadap lesbian, gay, biseksual, dan transgender (LGBT) masih berlaku. Yakni antara kalangan aktivis Islam dengan para pemuja liberal. Hal ini salah satunya disebabkan ulah LGBT yang 
telahmasuk ke kampus milik Negara, iaitu Universiti Indonesia (UI) oleh SGRC UI (Support Group and Resource Center on Sexuality Studies, University of Indonesia) .. Termasuk Majlis Pimpinan Pusat Front Pembela Islam (DPP FPI). Bahkan FPI meramalkan penyakit LGBT boleh merebak lebih luas lagi jika tidak dicegah. FPI misalnya menyebut bahawa di kemudian hari 
boleh saja para penikmat liberal itu menyokong seks dengan binatang. 

Dan itu tidak menutup kemungkinan kerana akan dianggap hak asasi manusia.
"Sex dengan binatang dianggap sebagai Hak Asasi? 
Ia kedengaran tidak masuk akal, mengada-ngada. 
Tapi tidak tutup kemungkinan, satu saat itu boleh dituntut oleh Liberalis, "tulis DPP FPI dalam akaun Twitter miliknyaDPP_FPI.
Buktinya di Negara Eropah dulu dianggap awam. 
Namun seiring berjalannya waktu, justeru menurut 
FPI dituntut untuk dilegalkan.
"Apa buktinya? Incest yang dulu di Eropah dianggap penyelewengan, tahun 2015 lalu mula dituntut untuk dilegalkan. Baca: http://metro.co.uk/2015/07/09/a-german-ethics-committee-wants-to-legalise-incest-5288510/ ... "
Termasuk Amerika. Perkahwinan sejenis pun akhirnya diberikan ruang. Bahkan untuk pedofilia pun masuk dalam agenda liberal.
"Seiring dengan amalannya perkahwinan sejenis di Amerika & beberapa negara Eropah, maka muncul tuntutan pula untuk legalkan sumbang mahram dan Pedofilia."
Maka dari itu, sama dengan homoseks, liberalis akan tuntut amalannya sumbang mahram & Pedofilia dengan dalih Hak Asasi, begitu pula sex dengan binatang. Tinggal tunggu masa! "(Robigusta Suryanto / voa-islam.com)

No comments: