Friday 29 January 2016

TAYANG BONTOT TARIK PERHATIAN LELAKI!!!




Siapa kat sini yang masih lagi tak kenal dengan ‘wanita’ yang bernama Nur Sajat? Rasanya suatu ketika dulu pernah viral kisah Sajat di laman sosial.. Kisah seorang ‘wanita’ telah insaf dan bertudung bila dia terlibat dengan kemalangan..


Memang bagus la insaf bertudung, yang tak bagusnya Sajat ini adalah seorang lelaki.. Ko nak insaf jadi lelaki tulen balik ok la jugak.. Sajat ini, rasanya  dah mengubah semua aset di tubuh badannya..



Dia punya an* pun rasanya dia dah simpan dalam botol, kau orang tengok pun nampak dia memang macam wanita tulen.. Dalam diam-diam, Sajat dah pun jadi artis.. Tapi, artis tak berapa nak popular la, artis kelas bawahan.. Sebab Sajat pernah berlakon dalam filem ‘Ophilia’ yang ada pelakon Pekin Ibrahim, Que Haidar dan Kodi Rasheed.. Sajat pegang watak sebagai seorang bapuk..

Bukan pasal dia jadi artis yang mahu diceritakan kat kau orang semua.. Menerusi laman Instagram milik Sajat.. kita  tengok dia dah pun tak bertudung, tapi suka memuatnaik beberapa keping gambar tayang punggung pada pengikutnya..

Motif ko buat macam tu, mestilah nak goda golongan lelaki.. Bapuk itu sajalah kerjanya kan? Takkan nak goda wanita pulak kat luar sana tayang bontot bulat dia tu.. Terlajak seksi baq hang, kalah wanita tulen dah body Sajat ini tau u olls..

Apapun, Sajat ‘hot’ kat dunia dengan ‘hot' di sana samalah nanti.. Kalau dah lelaki itu tetap lelaki juga, ubah la macam mana pun.. Elok-elok dah jadi lelaki nak pula diubah ciptaan tuhan.. Memang golongan macam ini tak takut dosa.. Kau orang lelaki kat luar sana tergoda tak tengok bontot Sajat? Mantop kan? Hahaha.. -UtaraNews.com

No comments: