Saturday 8 December 2012

CUN PUN KENA BELASAH!!!!

 

Awek Cun Kena Belasah Dengan Polis.

 


Niat seorang polis trafik yang cuba menasihati seorang gadis yang menjual sirih ditepi jalan di Taiwan, akhirnya bertukar menjadi pergaduhan apabila beliau membelasah gadis tersebut.

 
Pada mulanya, polis trafik itu telah menegur gadis tersebut dengan baik kerana beliau berpakaian terlalu menjolok mata ketika menjalan urusan perniagaannya.

 
Aksi gadis tersebut kelihatan bertambah lucah apabila sengaja duduk bertinggung hingga menampakkan seluar dalamnya untuk menarik pelanggan.


Setelah ditegur dengan baik, tiba-tiba gadis tersebut berang dan menengking pegawai polis tersebut. Kemudian pegawai polis tersebut memberi amaran kepada gadis itu supaya bersabar kerana tindakannya itu akan boleh menyebabkan beliau di tahan kerana menghina pegawai kerajaan.

 
Situasi menjadi lebih kronik apabila gadis seksi tersebut menengking pegawai polis itu, akibatnya beliau ditarik keluar dari kedai untuk ditahan. Akhirnya pergelutan berlaku antara mereka berdua, dan gadis tersebut teruk dibelasah.

 
Kejadian tersebut dirakamkan melalui pelbagai sudut CCTV dan juga telefon bimbit. Video ini menjadi perbualan hangat mengenai siapa salah dan siapa betul

- Sumber

No comments: